دیدار پر افت و خیز نتس – ناگتس با شوت دقیقه آخر دینویدی به برد بروکلینی ها ختم شد

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه؛ در ادامه بازی های هفته هفتم NBA، دیشب بروکلین نتس در یک دیدار پر افت و خیز با با شوت دقیقه آخر دینویدی با نتیجه 102-105 مقابل میهمان خود دنور ناگتس به پیروزی رسید.

بروکلین که کایری ایروینگ را به دلیل مصدومیت شانه راست در اختیار نداشت، با دفاع درست و بجا در برابر شوت های پایانی حریف، به نهمین پیروزی خود از 12 بازی دست یافت.

در این رقابت نزدیک و پر افت و خیز، برتری در بخش اعظم نیمه نخست از آن نیکس بود و تنها دو دقیقه پیش از پایان نیمه اول بود که دنور با شوت سه امتیازی جمال موری به نخستین برتری خود دست یافت.

در ادامه، به ویژه در کوارتر چهارم که یک کوارتر بسیار حساس و پر فراز و نشیب بود، بارها دو تیم مساوی شدند و برتری تیم ها تغییر یافت و از تیمی به تیم دیگر منتقل شد تا این که در ثانیه های پایانی، دینویدی با لی آپ تمام کننده خود برد را به نیکس تقدیم کرد و شوت سه امتیازی موری نیز که می توانست بازی را به تساوی و وقت اضافه بکشاند وارد سبد نشد.  

بازیکنان برتر

اسپنسر دینویدی با 24 امتیاز و 8 پاس منجر به امتیاز بالاترین امتیاز را برای نتس گرفت. جرت الن نیز با 19 امتیاز و 11 ریباند یک بازیکن تاثیرگذار بود و تیم خود را در کسب این برد یاری کرد.  

برای ناگتس، نیکولا یوکیچ با 24 امتیاز، 11 ریباند و 8 پاس منجر به امتیاز دبل دبل کرد و بیشترین امتیاز را گرفت. جمال موری نیز با سه شوت سه امتیازی موفق و کسب 21 امتیاز او را همراهی کرد؛ اما این دو بازیکن در نهایت نتوانستند مانع چهارمین باخت تیمشان از پنج بازی شوند.

نتایج کوارترها

کوارتر اول: نتس 25-21 ناگتس

کوارتر دوم: نتس 28-33 ناگتس

کوارتر سوم: نتس 29-23 ناگتس

کوارتر چهارم: نتس 23-25 ناگتس

در حال حاضر بروکلین نتس (10-13) تیم هفتم کنفرانس شرق است و دنور ناگتس (7-14) جایگاه پنجم کنفرانس غرب را به خود اختصاص داده است.

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: اسکای اسپورت