ذوالفقارنسب : مفسدان ورزش را برای کار اجباری به مزرعه بفرستند

ورود اخیر قوه قضاییه و دیگر نهادها به پرونده فساد در فوتبال بسیار خوب است اما 10 سال دیر آغاز شد. در مبارزه با فساد، مدیران بالادستی نباید قسر در بروند .

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، ذوالفقارنسب پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت :امیدوارم برخلاف 15 سال قبل که چند دلال دستگیر شدند، اینبار مبارزه با فساد تداوم داشته باشد تا به سرانجام برسد. نکته مهم در اتفاقات اخیر این است که مبارزه با فساد از باشگاه‌ها و بخش‌های مالی آنها آغاز شده است که اقدامی منطقی است. بخش مهم فساد ورزش ایران در باشگاه‌هاست و البته در برخی از همین باشگاه‌ها بنگاه‌های شرط بندی نفوذ کرده‌اند و هفتگی مبالغ هنگفتی جابجا می‌شود. این بنگاه‌های شرط‌بندی روی برخی بازیکنان هم کار می‌کنند تا در نتایج مسابقات تاثیر بگذارند.

وی افزود :مبارزه با فساد در ورزش باید بگونه‌ای باشد که با هیچ فردی مماشات نشود و اینگونه پیش نرود که چند مدیر از لایه‌های میانی بازداشت شوند و مدیران بالادستی قسر در بروند. پیشنهاد من این است که نهادهای نظارتی بعد از شناسایی افراد متخلف در ورزش، بجای آنکه آنها را روانه زندان نمایند به کار اجباری در کارخانه و مزرعه و … محکوم‌شان کنند.

بیشتر بخوانید :

ذوالفقار نسب ورزش جامع را تشرح کرد

ذوالفقار نسب : نهادهای نظارتی صحبت های زنوزی را پیگیری کنند

ذوالفقار نسب : انصاری فرد درد پرسپولیس را می دانست