راکتس با بازی طوفانی “جیمز هاردن” تاندر را مغلوب کرد


به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ در ادامه رقابت های هفته یازدهم ان بی ای، تیم های اوکلاهاماسیتی تاندر و هیوستون راکتس به مصاف یکدیگر رفتند و راکتس موفق شد میهمان خود تاندر را با نتیجه 113-109 شکست دهد.

راکتس در حالی کوارتر سوم را به پایان رساند و وارد کوارتر چهارم شد که با اختلاف 2 امتیاز 86-88 عقب بود اما با بازی درخشان جیمز هاردن موفق شد کوارتر چهارم را 27-21 ببرد و بازی را به سود خود خاتمه دهد.

جیمز هاردن با کسب 41 امتیاز و 6 ریباند و 7 پاس گل هفتمین بازی متوالی 30+ امتیازی خود را در این دیدار به نمایش گذاشت و بی تردید ستاره بی چون و چرای این میدان شد.

کلاینت کاپلا 16 امتیاز و 23 ریباند برای راکتس به دست آورد  و موفق شد یک دبل دبل زیبا نیز در کوارتر دوم به نمایش بگذارد. اریک گوردون با کسب 17 امتیاز این تیم را با اختلاف 7 امتیاز پیش انداخت. آستین ریورز، بازیکن پست گارد هیوستون، یک روز پس از امضای قرارداد، با دو پرتاب سه امتیازی تاندر را متوقف کرد. ریورز در 31 دقیقه ای که در زمین بود 10 امتیاز به دست آورد و تاکر که در غیاب کریس پل به دلیل مصدومیت جایگزین او شده بود 11 امتیاز به امتیازات راکتس افزود. راکتس در 8 بازی اخیر خود هفت پیروزی کسب کرده است.

پل جرج 28 امتیاز و 14 ریباند ، راسل وستبروک 21 امتیاز، 9 ریباند و 9 پاس گل و استیفن ادامز 17 امتیاز برای تاندر به ثبت رساندند. گرچه اوکلاهاما در شروع بازی عملکرد بهتری نشان داد اما این تیم نهایتا به دومین شکست پیاپی خود تن در داد، در حالی که پیش از این دو باخت، 4 برد متوالی در کارنامه داشت.

در حال حاضر تیم های تاندر و راکتس به ترتیب در رتبه های سوم و هفتم جدول کنفرانس غرب قرار دارند.

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: اسکای