راکتس 116-123 نتس / بروکلینی ها سرعت هاردن را مهار کردند

در هفته دوم فصل جدید NBA، دو تیم هیوستون راکتس و بروکلین نتس بامداد امروز به مصاف هم رفتند و نتس موفق شد با نتیجه 116-123 میهمان خود را مغلوب سازد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، در این دیدار دو تن از بازیکنان درجه NBA حضور داشتند که علیرغم نام درخشان خود، کمتر از انتظار ظاهر شدند.

راکتس که در دیدار دو روز قبل خود مقابل واشنگتن ویزاردز، با امتیاز بسیار بالای 159 امتیاز میزبان را برده بود، در این بازی پس از برتری زودهنگام 15 امتیازی دیگر نتوانست به اندازه کافی شوت های موفق به ثبت برساند. بروکلین در این بازی دفاع جانانه ای را به نمایش گذاشت، به نحوی که مدافعین این تیم به خوبی توانستند هاردن را مهار کنند.

کنی اتکینسون، مربی نتس با در دست گرفتن پلاکاردی با تصویر دنیس اسکات، بازیکن سابق اورلاندو مجیک، سعی داشت شوخ ­طبعانه به شاگردان خود یادآوری کند که در امر دفاع کوشا و مستمر باشند؛ و ظاهرا این کار او بی تاثیر نبود! جرت الن در این خصوص گفت: “اگرچه علامت مضحکی بود، اما باعث شد با نگاه کردن به آن وظیفه خود را انجام دهیم.”

امتیازآورترین بازیکنان(راکتس 116-123 نتس)

تورین پرینس با 27 امتیاز و 12 ریباند یک دبل دبل به ثبت رساند و بیشترین امتیاز را برای نتس گرفت.

جیمز هاردن، امتیازآورترین بازیکن فصل گذشته، با 36 امتیاز و هشت پاس گل بالاترین امتیاز را برای هیوستون کسب کرد و پس از او راسل وستبروک با 27 امتیاز، هشت پاس گل و هفت ریبند موثرترین بازیکن راکتس بود.

نیمه نخست

کوارتر اول 24-33 به سود راکتس پایان یافت اما در ادامه این نتس بود که در کوارتر دوم به برتری 26-37 دست یافت تا در مجموع با پیروزی 59-61 در نیمه نخست راهی رختکن شود.

نیمه دوم

در کوارتر سوم نتس باز هم 24-34 پیروز شد. راکتس علیرغم آن که کوارتر پایانی را 28-33 برد در نهایت به شکست تن داد.

در حال حاضر هیوستون راکتس رتبه هفتم کنفرانس غرب است و بروکلین نتس در رده یازدهم جدول کنفرانس شرق قرار دارد.

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: ای بی سی نیوز