رحمتی: برای کسب نتایج خوب هم‌قسم شده‌ایم/امیدوارم لیزر و ترقه در ورزشگاه نباشد


به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه، رحمتی: همان طور که مشخص هست بازی با تیم العین داریم، بیشتر دوره های مقدماتی در جام باشگاه های آسیا با العین هم گروه بودیم و شناخت نسبتاً خوبی به تیم العین داریم با آنالیز که کادر فنی برای بازیکنان کردند بازیکنان شناخت خوبی با تک تک بازیکنان العین دارند با توجه به نتیجه ای که در مقابل الدحیل کسب کردیم، همه بازیکنان هم قسم شده ایم که انشالله از فردا شروع کنیم که بازی جام باشگاه ها را خیلی خوب نتیجه بگیریم. نتیجه گرفتن در بازی های آسیایی یک چیز خیلی مهم است که همیشه همراه بازیکنان و باعث دلگرمی ما بوده هواداران عزیزمان بودند که همیشه به ما لطف داشتن و همیشه در کنار ما بودند در سخترین شرایط در سرما و گرما امیدوارم که فردا این حمایت ها ادامه داشته باشد. البته با یک مقدار دقت بیشتر چون در شرایطی هستیم که با کوچکترین اتفاقی می توانیم این حمایت های را از دست بدهیم و دچار محرومیت هایی بشویم که به خاطر آوردن لیزر یا استفاده از نارنجک در این بازی ها همه بازیکنان دلگرم هستیم. همه هواداران را در کنارمان داشته باشیم این استادیوم آزادی را فردا پر کنند و به رنگ آبی ببنیم، تمام سعی و تلاش خود را می کنیم که انشالله سربلدشان کنیم و برای سربلندی استقلال با تمام توانمان به میدان برویم و انشالله بازی را ببریم.

رحمتی در مورد ووریا غفوری گفت: در مورد وضعیت وریا غفوری یک سری اخبار بودند که می گفتند می رسد و یک سری می گفتند نمی رسند ولی باز زبان خودش بشنوید.

هفته ها اول نمایندگان ایران نتوانستند نتیجه خوبی دریافت کنند. ذوب آهن، پرسپولیس در آزادی و چه استقلال آیا فشردگی بازی های لیگر برتر و جام باشگاه های آسیا به ضرر تیم ها بوده و یا تاثیر نداشته و نتایج براساس همان بازی رقم خورده است؟

رحمتی: درسوال جواب خودتان را دادید، فکر می کنم که برنامه ریزی خیلی بدی داشته ایم و این باعث شد که به تیم های حاضر در جام باشگاه های لطمه وارد شود و فشردگی بازی ها نزدیک بودنشان به هم، درست است که تیم های ما حرفه ای هستند و باید بازیکن حرفه ای داشته باشیم اما یکسری امکانات هست که فوتبال ما فاقد آن است و مطمئناً در ادامه راه اگر این روند باشد نمایندگان ایران در جا باشگاه ها لطمه می خوردند.