رضازاده: پاراوزنه برداران در پارالمپیک انتظارات را برآورده نکردند

نفراتی که رکوردهایشان به رکوردهای جهانی نزدیک باشد، برای مسابقات جهانی انتخاب می‌شوند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، حسین رضازاده سرپرست انجمن پاراوزنه برداری جانبازان و معلولین درباره نخستین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی جانبازان و معلولین برای شرکت در مسابقات جهانی گرجستان اظهار داشت: دو ماه دیگر مسابقات جهانی پارا وزنه برداری در گرجستان برگزار می‌شود و نزدیک به ۱۹ پاراوزنه بردار را برای این اردو دعوت کردیم که بین آنها جوانان هم هستند و زیرنظر کادر فنی تمرین می‌کنند. نفراتی که رکوردهایشان به رکوردهای جهانی نزدیک باشد، برای مسابقات جهانی انتخاب می‌شوند.

وی اظهار کرد: ما برای پارالمپیک توکیو پنج سهمیه کسب کرده بودیم و بچه‌ها در اردوهای خیلی خوبی در کیش، لاهیجان و تهران بودند. این اردوها با هماهنگی فدراسیون جانبازان و معلولین و کمک کمیته پارالمپیک برگزار شد تا بچه‌ها برای پارالمپیک آماده شوند.

رضازاده افزود: برای پنج سهمیه دو مدال طلا و سه مدال نقره پیش بینی کرده بودیم و با اینکه قبل از پارالمپیک در مسابقات بین المللی که در تایلند برگزار شد همه ورزشکارانمان مدال طلا گرفتند و رکوردهای خوبی زدند، اما در پارالمپیک از لحاظ رکورد بچه‌ها هر کدام بین ۱۰ تا ۲۰ کیلوگرم زیر رکوردهایشان وزنه زدند.

سرپرست انجمن پاراوزنه برداری جانبازان و معلولین بیان کرد: در پارالمپیک شرایط ویژه است و با مسابقات جهانی و بین المللی دیگر فرق می‌کند، اما اینکه ورزشکارانمان به رکوردهای خود در پارالمپیک نرسیدند، باعث نارضایتی کمیته پارالمپیک و فدراسیون جانبازان و معلولین شد.

رضازاده که با رادیو ورزش گفتگو می‌کرد، در پایان گفت: جلسه‌ای در فدراسیون جانبازان و معلولین برگزار شد و قرار شد یک بررسی دقیق انجام شود و کادر فنی را تغییر دهیم تا پاراوزنه برداران در مسابقات جهانی خوب کار کنند و رکوردهای خوبی بزنند. سعی می‌کنیم در این هفته به جمع بندی برسیم تا کادر فنی انتخاب شود.

بیشتر بخوانید:
رضازاده : دنبال پیدا کردن سیامندهای جدید هستم
تیتر اول : پایان دل‌خوشی 15 ساله؛ تالاخادزه بالاتر از رضازاده

انتهای پیام /