رضا جباری: پیشکسوتان و هواداران پشت پرسپولیس را خالی نمی‌کنند

در این سال‌ها روند پرسپولیس رو به جلو و مثبت بوده و همین موضوع باعث شده با وجود برخی ناکامی ها و شکست ها، پیشکسوتان و هواداران پشت این تیم را خالی نکنند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، رضا جباری پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در این سال‌ها روند پرسپولیس رو به جلو و مثبت بوده و همین موضوع باعث شده با وجود برخی ناکامی ها و شکست ها، پیشکسوتان و هواداران پشت این تیم را خالی نکنند. دودستگی بین پرسپولیسی ها امواج منفی را برای تیم و باشگاه خواهد داشت و رخ دادن این موضوع می تواند به ضرر پرسپولیس باشد. همه ما با علم و آگاهی به این که در طول سال های اخیر پرسپولیس روند کاری خوبی را طی می کند، پشت این تیم بوده ایم و در جایی که مشکلی هم باشد، حتما آن را خواهیم گفت. در اوضاع این چنینی ما وظیفه مهمی را در قبال پرسپولیس داریم. همه به این تیم و توانایی هایش ایمان داریم و از آن حمایت می کنیم تا امسال ششمین قهرمانی در لیگ را به دست آورده و باز هم در آسیا خوش بدرخشد.

وی افزود: فوتبال بالا و پایین زیاد دارد و معمولا نمی توان پیش بینی دقیقی از نتایج داشت اما احساسم از آینده این تیم روشن است و فکر می کنم کسب ششمین قهرمانی متوالی برای ما دور از دسترس نیست. البته زمانی جدی تر می توان در مورد این موضوع صحبت کرد که حداقل 5-4 هفته از بازی ها بگذرد و شرایط تیم بهتر قابل بررسی باشد.

بیشتر بخوانید:
اطلاعیه باشگاه پرسپولیس در خصوص تبلیغات محیطی
ادامه غیبت ابراهیمی در تمرینات پرسپولیس
حمید درخشان: پرسپولیس نیاز به آرامش دارد

انتهای پیام/