رضا حسن‌زاده: ساپینتو مربی خوبی در خارج از ایران بوده است

در طول فصل و در زمان تعویض‌ها نباید فاصله بین بازیکنانی که وارد زمین می‌شوند با آن‌هایی که خارج می‌شوند، خیلی زیاد باشد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،  رضا حسن زاده پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: به نظر من شاید نزدیک به ۶۵ درصد بازیکنانی که در این فصل جذب شده‌اند، عناصر هجومی هستند. استخوان بندی تیم ۸۰-۷۰ درصد حفظ شده‌ است. ادامه حضور بازیکنانی مثل یامگا، سیلوا، چشمی و جذب نفراتی مثل بابایی، شهباززاده و حامدی فر نشان دهنده این است که باشگاه تا اینجا به طور کلی در نقل و انتقالات موفق کار کرده است.

وی افزود: در طول فصل و در زمان تعویض‌ها نباید فاصله بین بازیکنانی که وارد زمین می‌شوند با آن‌هایی که خارج می‌شوند، خیلی زیاد باشد. به هرحال چیزی مثل مصدومیت وجود دارد و باید جایگزین‌های خوبی در تیم حضور داشته باشند. فصل گذشته را نباید با این فصل مقایسه کرد. به مراتب شرایط متفاوت است و همه تیم‌ها میخواهند مقابل استقلال خودشان را نشان دهند.

حسن زاده در پایان گفت: رزومه ساپینتو مشخص است و مربی خوبی در خارج از ایران بوده است. الان او در داخل ایران است و به نظرم چون ایران با خارج از ایران همه چیزش متفاوت است، باید همه ما به او فرصت دهیم تا تفکراتش را به تیم منتقل کند.

بیشتر بخوانید:
آیا حسن زاده بار دیگر به تیم ملی دعوت خواهد شد؟
حسن زاده: شانس قهرمانی در لیگ برتر را داریم/ از لحاظ بودجه مشکل داریم
حسن زاده : اسکوچیچ گرایش خاصی به کنعانی‌زادگان و خلیل‌زاده دارد

انتهای پیام /