رفتار غیرحرفه‌ای استراماچونی؛ عصبانی از مدیران باشگاه یا فشار کسب نتیجه؟

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ استقلال تهران فردا عصر در هفته دوم لیگ برتر به مصاف فولاد خوزستان می رود که این مسابقه از این جهت حائز اهمیت است که شاگردان استراماچونی نتوانستند در هفته اول انتظارات را براورده کنند با گل دقیقه 95 مهاجم ماشین سازی نتیجه را واگذار کردند و با صفر امتیاز لیگ را آغاز کردند.

نشست خبری بعد از مسابقه استراماچونی اما پرحاشیه بود طوری که پاسخگوی سوالات خبرنگاران نبود و با پرت کردن صندلی، بعد از جملات آتشین نشست خبری را ترک کرد. امروز نیز استراماچونی با رفتاری غیرحرفه ای در نشست خبری حاضر نشد تا پاسخگوی سوالات خبرنگاران باشد! محمد نوری فر مدیر رسانه ای باشگاه استقلال که به همراه مترجم آندره‌آ استراماچونی در نشست خبری حضور پیدا کرده بود درباره غیبت سرمربی ایتالیایی آبی‌پوشان در کنفرانس خبری پیش از بازی فردا با فولاد، گفت: ابتدا به خاطر کنفرانس قبلی در تبریز عذرخواهی می‌کنم که فرصت نشد خبرنگاران سوالات خود را بپرسند. با توجه به حساسیت بازی فردا استراماچونی تشخیص داد در نشست خبری حضور پیدا نکند. ما تا آخرین لحظه تلاش کردیم که در نشست خبری شرکت کند، اما تصمیم گرفت که حضور پیدا نکند.

عدم حضور استراماچونی در نشست خبری البته با واکنش بهمنی مدیرروابط عمومی سازمان لیگ نیز روبرو شد و او تاکید کرد که از این پس جریمه های بیشتری برای مربیانی که در کنفرانس خبری شرکت نمی کنند، در نظر گرفته خواهد شد.

بهمنی در این رابطه گفت:« جریمه در AFC سه تا چهار هزار دلار است ولی ما آمار مربیانی که هفته گذشته نیامدند را به کمیته انضباطی دادیم تا آن‌ها تصمیم‌گیری کنند. جریمه‌ای که قبلا برای مربیان در نظر می‌گرفتیم ۳ تا ۵ میلیون تومان بود اما ممکن است کمیته انضباطی جرایم بیشتری برای این مورد هم در نظر بگیرد.»