رمز موفقیت مهدی قائدی فاش شد

مهدی قائدی مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران این روز ها به یک بازیکن موفق و محبوب نزد هواداران این تیم محسوب می شود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه؛ مهدی قائدی در روز های ابتدایی حضورش در تیم فوتبال استقلال تهران به دلیل سن و سال پایین دچار حواشی زیادی شد و او را که یکی از استعداد های ناب فوتبال ایران است به یک بازیکن دردسر ساز تبدیل کرده بود.

قائدی: دروازه‌بان قطر ضربه بدی به زانویم زد/کمک داور بازی مربی حریف بود
مهدی قائدی

تصادف مهدی قائدی و شوک برگشت

مهدی قائدی بازیکن تیم فوتبال استقلال با یک سانحه تصادف دوباره به زندگی برگشت هر چند این اتفاق تلخ باعث شد دوست نزدیک او احمد رضا شاکر جان خود را از دست بدهد اما شایعات پیرامون تصادف او آنقدر زیاد بود که مهدی تاب تحمل آنرا نداشت و یک راه را برای خود برگزید.

نیمار دوباره دبه اوج برگشت

بازگشت به یک زندگی ساده و بدون دردسر و پس از آن ازدواج و … اینها کافی بود تا نیمار فوتبال ایران دوباره به اوج برگردد و در بازی حساس شهر آورد غوغا کند.

باشگاه استقلال و استعداد ناب آسیا

مهدی در این فصل 9 گل و 6 پاس گل را در کارنامه خود دارد و این یعنی آسیا باید منتظر یک استعداد ناب در فوتبال باشد و استقلال تهران باشگاهی است که از آن نفع زیادی خواهد برد.

مهدی قائدی
مهدی قائدی

مجاهد خضیراوی و داستان مشترک با پایانی تلخ


پیش از این هم بازیکنانی همچون مجاهد خضیراوی در استقلال حضور داشتند که می توانستند پله های ترقی را تا اوج فوتبال آسیا طی کنند اما نتوانستند و کسی هم کمکشان نکرد تا شاهد افول زود هنگامشان باشیم.


نیمار فوتبال آسیا در راه جهانی شدن


قائدی امروز نیمار فوتبال ایران و آسیاست و به زودی در عرصه های جهانی او را بیشتر خواهیم دید این در ساق های پر انگیزه مهدی نمودار است.

بیشتر بخوانید:
قائدی به الاهلی می رسد
مدت دوری قائدی مشخص نیست
انتهای پیام /