روابط عجیب مدافع پیشین استقلال و عضو جنجالی هیئت مدیره

یکی از مدافعان پیشین استقلال با سوءاستفاده از این فضای اینستاگرام و کمک به عضو جنجالی هیات مدیره قصد دارد هم برای خودش در باشگاه سمتی بگیرد و هم فضا را برای مدیری که به او قول پست داده مناسب تر کند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، اینستاگرام این روزها تبدیل به فضایی جهت کسب محبوبیت کاذب شده است، محبوبیتی که برای رسیدن به آن دست به هرکاری میزنند، از کری های زشت و بچگانه تا توهین های عجیب! در این بین گفته میشود یکی از مدافعان پیشین استقلال با سوءاستفاده از این فضا و کمک به عضو جنجالی هیات مدیره قصد دارد هم برای خودش در باشگاه سمتی بگیرد و هم فضا را برای مدیری که به او قول پست داده مناسب تر کند.

شاید قدم اول این حرکت توهین و حمله به مهدی عبدیان با سوءاستفاده از صورت جلسه امضا شده ای بود که فقط اعضای هیئت مدیره آن را داشتند و مشخص است چه فردی تصویر این برگه ها را به این فوتبالیست تشنه شهرت رسانده تا به وسیله آن به عضو موثر هیئت مدیره آبی ها حمله شود. این پیشکسوت روز گذشته نیز با انتشار یک استوری پر از غلط املایی برای رسانه‌های خودی خط و نشان کشید تا نشان دهد عجیب درگیر قول گرفتن پست در باشگاه شده است اما غافل از آن که این طناب پوسیده است.

بیشتر بخوانید:
مشکل اسماعیلی و استقلال حل شد/ فرشید تا ۲ روز دیگر در تمرینات
نظری: هیات مدیره استقلال اختلاف نظر شاید اما اختلاف بنیادی با مددی ندارد
منصوریان: زنوزی قصد ریاست فدراسیون فوتبال را دارد و استقلال و پرسپولیس را سلاخی می‌کند
مدیر اجرایی باشگاه پرسپولیس برای استقلالی ها کری خواند

انتهای پیام/