رپترز 2-2 باکس / برد تورنتو با درخشش لوری در دیدار چهارم فینال شرق

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه؛ دیدار چهارم از بازی های هفت گانه فینال کنفرانس شرق سه شنبه شب بین دو تیم تورنتو رپترز و میلواکی باکس برگزار شد و با بردی که تورنتو با درخشش کایل لوری در این بازی به دست آورد توانست نتیجه دیدارهای نهایی را به تساوی 2-2 بکشاند. 

دو بازی اول دیدارهای نهایی شرق را میلواکی برده بود و در بازی سوم رپترز پیروز شده بود.اما در دیدار چهارم که دیشب برگزار گردید رپترز با بازی موثر کایل لوری ، موفق شد 102-120 باکس را مغلوب کند تا دو تیم تا به اینجا شرایط یکسانی داشته باشند ومنتظر دیدارهای بعدی خود شوند.

کایل لوری 25 امتیاز برای رپترز کسب کرد که فقط 18 امتیاز آن در نیمه اول به دست آمد تا رپترز نیمه اول را 55-65 به سود خود به پایان برساند. غیر از لوری چند بازیکن دیگر رپتز نیز موفق شدند امتیازات دورقمی کسب کنند: کوای لیونارد 19 امتیاز گرفت، نورمن پاول که در ابتدا روی نیمکت رپترز بود 18 امتیاز  گرفت و سرجی ایباکا و مارک گسول هر کدام 17 امتیاز به دست آوردند. ضمنا ایباکا با 13 ریباند بیشترین تعداد ریباند را در این بازی به خود اختصاص داد.

برای باکس، کریس میدلتون با 30 امتیاز بیشترین امتیاز را کسب کرد؛ یانیس آنته توکومپو بازیکن سرشناس و ستاره میلواکی با 25 امتیاز و 10 ریباند موفق به ثبت یک دبل دبل شد و نیکولا میروتیج هم با 11 امتیاز توانست امتیاز دورقمی برای باکس بگیرد.

در نیمه دوم رپترز با تسلطی به مراتب بیشتر از میلواکی ظاهر شد و توانست فاصله امتیازاتش را با حریف افزایش دهد به گونه ای که این فاصله در مقطعی از کوارتر سوم به 16 امتیاز و در کوارتر چهارم به 20 امتیاز رسید . هرجا که بازیکنان میلواکی امتیاز می گرفتند رپترزی ها بلافاصله پاسخ آنها را می دادند و نهایتا توانستند با اختلاف 18 امتیازی به یک پیروزی ارزشمند دست یابند و منتظر بازی پنجم فینال شرق که پنج شنبه در میلواکی برگزار خواهد شد بمانند.

نتایج دیدار های هفت گانه ی فینال کنفرانس ها:

رپترز 2-2 باکس

بلیزرز 0-4 واریرز

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: اسکای