زارع: امیدوارم این سه امتیاز عیدی خوبی برای مردم انزلی باشد

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: کادر پزشکی تیم تلاش زیادی کردند تا مصدومان را به این بازی برسانند ولی با این وجود اتفاق عجیبی بود چرا که بازیکنان مصدوم زیادی داشتیم باید حتما دلایل مصدومیت بازیکنان‌مان بررسی شود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،مازیار زارع پس از برد تیمش مقابل قشقایی شیراز اظهار داشت: خسته نباشید جانانه به بازیکنانم می گویم چرا که امروز از جان مایه گذاشتند. ما یک سه امتیاز از تیم قشقایی طلب داشتیم چون که در بازی رفت مستحق باخت برابر این تیم نبودیم. قبل از بازی در رختکن با برنامه هایی که در اختیار بازیکنان گذاشتیم هم قسم شدیم تا بازی را ببریم.

زارع ادامه داد: در بازی رفت توپ و میدان را در اختیار ما بود و تیم قشقایی کاملا دفاعی بازی می کرد در این بازی تصمیم گرفتیم با توجه به اینکه شیراز بالاتر از سطح دریا است و ما نیز از سطح دریا به این شهر آمده بودیم و به همین دلیل کار برای ما سخت بود از جای معینی دفاع کنیم و این فضا را به دفاع های حریف بدهیم تا بازی سازی کنند و منتظر باشیم تا از اشتباهات حریف استفاده لازم را ببریم.

سرمربی ملوان افزود: من فکر می کنم در طول بازی موقعیت های نصف و نیمه بهتری داشتیم. خدا را شکر توانستیم در نهایت بازی را ببریم که امیدوارم نزدیک عید نوروز این برد و سه امتیاز عیدی خوبی برای مردم بندرانزلی باشد و بتواند در ادامه راه ما را کمک کند.

وی در خصوص مصدومان بی‌شمار تیم ملوان بیان داشت: من این همه مدت که در فوتبال بودم تا حالا همچین چیزی ندیده بودم ما تا ثانیه آخر بازی این ترس را داشتیم که بازیکنان داخل زمین نیز مصدوم شوند و یک بازیکن نیز به شمار مصدومان‌مان اضافه شود. کادر پزشکی تیم تلاش زیادی کردند تا مصدومان را به این بازی برسانند ولی با این وجود اتفاق عجیبی بود چرا که بازیکنان مصدوم زیادی داشتیم باید حتما دلایل مصدومیت بازیکنان‌مان بررسی شود. امروز با تلاش کادر پزشکی بازیکنانی را که نیاز داشتیم توانستیم به بازی برسانیم. و کسانی که به عنوان بازیکن جایگزین حضور یافتند عملکرد بسیار خوبی داشتند.

زارع ادامه داد: امروز به سه بازیکن جدیدمان بازی دادیم و با وجود اینکه ۲ الی ۳ روز با ما تمرین کرده اند و با سایر بازیکنان هماهنگ نبودند ولی بهتر کار کردند از همه آنها بابت زحمات هایشان تشکر می کنم.

او در خصوص تقویت تیم ملوان نیز گفت: صد در صد  نیاز به تقویت تیم داریم لیست بازیکنان مورد نظرم را به باشگاه داده ام و باشگاه نیز تلاش خود را انجام می دهد تا این بازیکنان را جذب کند به هر حال یک سری تیم ها با پیشنهادات نجومی کار را برای جذب بازیکن سخت کرده اند. من به یاد ندارم در لیگ یک چنین مبالغی رد و بدل شده باشد چاره ای جز تقویت تیم نداریم. تا در ادامه راه با تقویت کردن تیم به شرایط کلی تیم کمک کنیم.

سرمربی ملوان اضافه کرد: نیم فصل دوم کسب امتیاز سخت است ولی مطمئنم با این سه امتیازی که بدست آوردیم استارت خوبی در جمع آوری امتیاز داشته باشیم. زارع بیان داشت: دو بازی خیلی خوبی در خانه داریم که می توان امتیازات این بازی ها قابل دسترسی باشد به شرطی که بازیکنان به همین شکل تلاش کرده و تمرکز کافی را در طول ۹۰ دقیقه داشته باشند و آن برنامه هایی که در زمین از آنها خواسته می شود به بهترین شکل ممکن انجام دهند. امروز بیشتر از کسب سه امتیاز از این موضوع خوشحال هستم که برنامه هایی که از بازیکنان خواسته بودیم به بهترین شکل در زمین انجام دادند. امروز توپ و میدان را برعکس بازی رفت در اختیار حریف قرار دادیم و توانستیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم .

بیشتربخوانید:
زارع: از مردم بندرانزلی بابت این شکست عذرخواهی می کنم؛
زارع : فقط روی گلی که دریافت کردیم تمرکز نداشتیم
زارع: تا به امروز همه چیز مطلوب است و مساله مالی مشکل خاصی نداریم

انتهای پیام/