زبردست: باید با کشوری بازی کنیم که سبک بازی آنها به درد تیم بخورد

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، متین زبردست درباره برنامه‌های تیم ملی والیبال بانوان برای برگزاری اردوی تدارکاتی و دیدار دوستانه قبل از مسابقات قهرمانی آسیا، اظهار داشت: بازی تدارکاتی پیش‌بینی شده است. کادر فنی چند گزینه را مد نظر دارند اما هم باید برآورد هزینه کنیم و هم با سرپرست فدراسیون صحبت کنیم تا نتیجه نهایی اعلام شود.

وی درباره اینکه کدام کشورها مدنظر شما هستند و آیا با کشورهای مدنظر مذاکره‌ای صورت گرفته یا خیر، عنوان کرد: هنوز نمی‌توانم نام کشورها را بگویم، اجازه دهید قطعی شود بعد اعلام می‌کنیم. البته ما هنوز با هیچ کشوری مذاکره نکرده‌ایم و منتظر تصمیم نهایی فدراسیون هستیم. فقط کادر فنی موافقت خود را اعلام کرده است.

سرپرست نایب‌رئیسی فدراسیون والیبال، خاطرنشان کرد: باید با کشوری اردوی مشترک و دیدار دوستانه برگزار کنیم که سبک بازی آنها به درد تیم بخورد. البته شما شرایط اقتصادی کشور را می‌دانید به چه صورت است. هزینه‌ها بسیار بالاست و باید ببینیم چه تصمیمی فدراسیون می‌گیرد.

زبردست درباره اینکه آیا فدراسیون نمی‌توانست به جای ذوب‌آهن، تیم ملی را به جام باشگاه‌های آسیا اعزام کند، عنوان کرد: تیم ملی فقط 2 هفته بود که تمریناتش را آغاز کرده بود به همین دلیل حضور در این مسابقات هیچ ارزشی برای ما نداشت. چون ورزشکار باید برای این مسابقات به اوج برسد و دوباره به شرایط عادی برگردد. اگر زمان جام باشگاه‌های آسیا خرداد بود، این مسابقات تدارکاتی خوبی برای تیم ملی به شمار می‌رفت.

منبع: فارس