زمان ورود فرگوسن بوکس به تهران مشخص شد

سرانجام پس از هشت ماه رایزنی مسوولان فدراسیون بوکس با «وان باتیستا فونتانیس کیسادا» این مربی کوبایی سه شنبه وارد تهران می شود.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛  سرانجام پس از هشت ماه رایزنی های مختلف توسط مسوولان فدراسیون بوکس کشورمان با «خوان باتیستا فونتانیس کیسادا» این مربی کوبایی پس از اعلام موافقت با پیشنهاد فدراسیون بوکش ایران قرار است، امروز( یک شنبه دوم بهمن ماه) از کشور مکزیک به سمت ایران سفر کند، طبق برنامه ریزی های انجام شده و سفر طولانی «فونتانا» او روز سه شنبه از طریق فرودگاه امام خمینی(ره) وارد تهران خواهد شد.

«فونتانا» بیش از ۱۸ سال سرمربی تیم ملی بوکس کشور تایلند بوده که بیش از ۱۰ مدال در المپیک‌های مختلف برای مردان و بانوان کشور تایلند کسب کرده است. بوکس تایلند در بازی‌های آسیایی ۱۵ مدال رنگارنگ کسب کرده است و چندین مدال در مسابقات جهانی برای بوکس این کشور بدست آورده است.

تیم ملی بوکس تایلند در بازی های جنوب شرق آسیا در سال ۱۹۹۵ موفق به کسب ۱۱ مدال طلا و عنوان قهرمانی در این مسابقات را بدست آورده است.

بوکس تایلند در مسابقات جام جهانی ۱۹۹۴ موفق به کسب سه مدال نقره، سه مدال برنز و عنوان سومی این رقابت‌ها را کسب کرده است.

با توجه به افتخارات زیادی که تیم ملی بوکس تایلند با این مربی کسب کرده است، در واقع درخشش و افتخارات این مربی او را به دانشمند بوکس دنیا بدل کرده و او همچون الکس فرگوسن در دنیای فوتبال، در دنیای بوکس می‌درخشد.

وی از اساتید برجسته بوکس دنیا است که در حال حاضر در دانشگاهی در کشور مکزیک تدریس می‌کند و به پروفسور بوکس شهرت دارد.

البته هنوز مبلغ قرارداد این مربی مشخص نیست اما ظاهرا قرار است به صورت بلند مدت هدایت تیم ملی بوکس کشورمان را برعهده بگیرد. ضمن اینکه قرار است پس از ورود وی، «رینالدو فونتس» که در حال حاضر هدایت تیم ملی بوکس را برعهده دارد، به عنوان مربی کنار«خوان باتیستا فونتانیس کیسادا» فعالیت کند.

پایان پیام/