زور مهرام به شیمیدر نرسید/ ادامه پیروزی مشهدی ها برابر مدعیان

رقابت های هفته پانزدهم لیگ برتر بسکتبال با برگزاری 7 دیدار پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه، رقابت های هفته پانزدهم لیگ برتر بسکتبال امشب با برگزاری 7 دیدار پیگیری شد که در یکی از مهم ترین بازی های آن تیم بسکتبال شیمیدر قم در خانه موفق شد با نتیجه نزدیک 68 – 66 برنده بازی حساس مقابل مهرام تهران باشد و به رده سوم جدول رده بندی برسد ، پیش از این بازی هر 2 تیم وضعیت مشابهی داشتند اما با این نتیجه مهرام پائین تر از شیمیدر قرار گرفت و دومین شکست پیاپی اش را هم تجربه کرد.

تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام در دیگر دیدار مهم در مشهد به مصاف آویژه صنعت پارسا رفت و بانتیجه نزدیک 79 – 71 بازی را واگذار کرد تا نتیجه عجیبی را رقم بزند ، مشهدی ها این روز ها نتایج خوبی می گیرند و حالا هم با این برد وضعیتشان در جدول رده بندی را بهتر کردند.

پالایش نفت آبادان که تا پیش از این هفته و با توجه به شکست برابر آویژه صنعت پارسا مشهد به رده پنجم جدول رده بندی رسیده بود موفق شد از امتیاز میزبانی بهره کافی را ببرد و با نتیجه 81 – 69 مقابل شهرداری بندر عباس به پیروزی برسد.

شهرداری گرگان که حالا به تنهایی صدر نشین رقابت های لیگ برتر است هم در دیداری نه چندان سخت در تهران برابر نیروی زمینی به میدان رفت و موفق شد با نتیجه 82 – 69 برنده بازی باشد و جایگاهش در صدر جدول رده بندی تثبیت کند ، شاگردان ایزد پناه هم به روند بدشان ادامه دادند و با این شکست همچنان قعر نشین لیگ برتر بسکتبال باقی ماندند.

اکسون تهران هم در یکی دیگر از دیدار های این هفته در خانه میزبان شورا شهرداری قزوین بود و در بازی پر امتیازو البته نزدیک و حساس با نتیجه 77- 73 برابر شاگردان تاجیک به پیروزی رسید تا به شرایط بهتری دست یابد ، ذوب آهن هم در ادامه روز های خوبش در خانه از مس کرمان پذیرایی کرد و موفق شد با نتیجه 81 – 48 بازی را ببرد و جایگاهش در جدول رده بندی را ارتقا دهد.

شاگردان ویسی در توفارقان آذر شهر هم در یکی دیگر از دیدار های این هفته در شهر کرد مقابل رعد پدافند هوایی بازی کردند و با نتیجه 74 – 70 به برد ارزشمندی دست یافتند و برنده این دیدار میانه جدولی شدند.

انتهای پیام/