زور گزینه صالحی امیری به گزینه سلطانی فر نرسید

افشین داوری گزینه منتسب به وزارت ورزش و جوانان توانست بر گزینه کمیته ملی المپیک غلبه کند و رئیس فدراسیون دو و میدانی شود.

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه، افشین داوری در روز های قبل از انتخابات فدراسیون دو و میدانی در بیشتر محافل خصوصی خود را گزینه منتسب به وزارت ورزش و مورد تایید این نهاد برای تصدی صندلی ریاست فدراسیون دو و میدانی معرفی می کرد و این موضوع باعث شد که دیگر نامزد ها به این موضوع اعتراض داشته باشند و در نهایت علی نژاد معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد که او گزینه وزارت نیست.

اگر چه وزارت ورزش توصیه به داوری برای حضور در انتخابات فدراسیون دو و میدانی را رد کرد اما شواهد نشان می دهد او از سوی وزارت مورد تایید بوده و به نوعی به صرت غیر مستقیم هم حمایت می شده است .

کیهانی رئیس سابق فدراسیون دو و میدانی که رقیب اصلی این انتخابات برای داوری بود نتوانست با وجود حمایت صالحی امیری در این انتخابات پیروز باشد و در نهایت گزینه منتسب به وزارت در جمع آوری آرا از گزینه کمیته ملی المپیک پیشی گرفت و شاید برای اولین بار بود که وزارت و کمیته ملی المپیک نظر متفاوتی در مورد ریاست یک فدراسیون داشتند.