زیدان:مصدومیت ازارد سطحی نیست /رئال باید برنده می‌شد

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه، شب گذشته در ورزشگاه باران‌زده سانتیاگوبرنابئو مادرید، رئال در هفته پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا 2 بر 2 مقابل پاری‌سن‌ژرمن متوقف شد.

رئالی‌ها که قبل از بازی صعودشان به مرحله بعد به خاطر تساوی یک بر یگ گالاتاسرای و کلوب بروخه قطعی شد، می‌خواستند انتقام باخت 3 بر صفر بازی رفت را از تیم پولدار پاریسی بگیرند که این خواسته با نتیجه حاصل‌شده تحقق نیافت.

زین‌الدین زیدان بعد از تقسیم امتیازات اظهار داشت:از عملکرد خود در بازی و راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی راضی هستیم.با توجه به موقعیت‌های بیشماری که خلق کردیم، شایستگی کسب برد را داشتیم اما گاهی فوتبال رنگ خاکستری به خود می‌گیرد.باید به همین شکل به کار ادامه دهیم و این توانایی را مبنایی برای باز‌سازی هرچه بیشتر قرار دهیم.

وی در مورد مصدومیت ادن ازارد، ستاره بلژیکی تیمش عنوان کرد:فکر می‌کنم اتفاق رخ‌داده بیشتر از یک ضربه ساده به استخوان پایش باشد.باید صبر کرد که نتیجه معاینات چه خواهد شد.ادن بازی بسیار خوبی تا قبل از مصدومیتش داشت.

مربی فرانسوی همچنین در مورد عملکرد ایسکو و مارسلو نیز عنوان کرد:هر دو خوب کارکردند و مثل کل تیم در زمین پرتلاش ظاهر نشان دادند.

در این پیکار هر دو گل رئالی‌ها توسط کریم بنزما در دقایق 17 و 79 زده شد. امباپه 81  و سارابیا 83 نیز برای سن‌ژرمن گل زدند.

منبع: فارس