زیدان: بازی کامل و بی نقصی انجام دادیم/بنزما در تاریخ رئال مثل رونالدو است

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه، تیم فوتبال رئال مادرید شب گذشته در هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا میزبان گالاتاسرای ترکیه بود و موفق شد با 6 گل رقیب خود را درهم بکوبد.

زیدان، سرمربی قوهای سپید بعد از این برد شیرین خانگی گفت: منطقی است که بعد از این بازی خوشحال باشیم چون 6 گل به رقیب زدیم و گلی دریافت نکردیم. به رقیب تا پایان بازی احترام گذاشتیم. وقتی توپ را از دست می دادیم آرام و قرار نداشتیم تا دوباره توپ را بگیریم. به نظرم یک بازی کامل و بدون نقص را ارائه کردیم.

وی افزود: از عملکرد رودریگو در این بازی غافلگیر نشدم. او بازیکن خوبی است و ما از توانایی هایش استفاده می کنیم. این تازه آغاز درخشش او است. امیدوارم این درخشش خود را ادامه دهد اما باید بداند که آرامش خود را حفظ کند. او بسیار باهوش است و دوست دارد یاد بگیرد.

 زیزو درباره درخشش بنزما در این بازی گفت: آمار و ارقام درباره توانایی او صحبت می کند. او بازیکن خوبی است و من از توانایی هایش باخبر هستم. او برای تیم مهم است. بعد از رفتن رونالدو از رئال چیزی تغییر نکرده است چون کریم جای او را پر کرده است. من درباره درخشش او خوشحالم. او اکنون در تعداد گل در لیگ قهرمانان اروپا برای رئال از رکورد اسطوره باشگاه دی استفانو گذشته است. او در تاریخ رئال جایگاهی مثل رونالدو را دارد.

منبع: فارس