ساری: درگیری با کپا، همه را در چلسی متحدتر کرد

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، مائوریسیو ساری سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال چلسی در نشست خبری قبل از دیدار فردا (یکشنبه) با فولام گفت: اول از همه متأسفم که کلودیو رانیری هموطن من از تیم فولام اخراج شد. امیدوارم بودم که او را در این دیدار ببینم ولی این هم جزئی از کار ما مربیان است. بازی برابر فولام از بازی‌های دشوار ما خواهد بود چون آنها به دنبال خروج از منطقه سقوط هستند.

ساری در ادامه درباره موضوع اختلاف با کپا آریسابالاگا گفت: اتفاق تلخی برای همه در چلسی بود ولی به هر حال من فکر می‌کنم این اتفاق تمام شده و ما از این اتفاق عبور کرده‌ایم. البته که من فکر می‌کنم این اتفاق باعث متحدتر شدن همه از جمله بازیکنان در چلسی شده است.

او در ادامه صحبت‌های خود گفت: ما در ضربات پنالتی برابر سیتی شکست خوردیم ولی در ادامه خیلی خوب توانستیم خودمان را به بازی برسانیم و برابر تاتنهام نمایش خیلی خوبی ارائه دادیم و برد خوبی به دست آوردیم. من از نمایش بازیکنانم در این دیدار خیلی راضی بودم. از الان باید تنها به بازی با فولام فکر کنیم و در ادامه یک دیدار در لیگ اروپا خواهیم داشت. من هنوز عقیده دارم که چلسی نیازمند ثبات است و باید بهتر از این شود.

چلسی در حالی باید برابر فولام قرار گیرد که این تیم یک دیدار عقب افتاده نیز در لیگ برتر برابر برایتون دارد.

منبع: ایسنا