ساری: فقط نگران نتایج هستم نه شعار هواداران

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، نتایج ضعیف تیم فوتبال چلسی همچنان ادامه‌ دارد و این بار آبی‌ها در خانه با دو گل مغلوب تیم منچستریونایتد شدند تا از جام حذفی کنار بروند. هواداران چلسی بعد از این بازی به شدت علیه مائوریسیو ساری اعتراض کردند و خواستار برکناری او شدند.

سرمربی ایتالیایی چلسی بعد از حذف از جام حذفی انگلیس گفت‌: تنها نگرانی من نتایج ضعیفی است که در این هفته‌ها کسب کرده‌ایم. من نگرانی بابت شعارهای هواداران چلسی ندارم و نسبت به این شعارها بی تفاوت هستم. متاسفانه در این مسابقه عملکرد ضعیفی از خود به نمایش گذاشتیم. این را می‌دانم که هواداران حق دارند ناراحت باشند. در نیمه نخست عملکرد بهتری نسبت به حریف ارائه دادیم اما متاسفانه شانس با ما یار نبود و در پایان از نظر فیزیکی شرایط برای ما سخت شد. فوتبال گیج کننده‌ای در نیمه دوم بازی کردیم. جاه‌طلبی و انگیزه در تیم ما نبود. منچستریونایتد فقط هوشیارانه عمل کرد و از تک موقعیت‌ها بهره برد.

سرمربی چلسی در بخش پایانی صحبت‌های خود و در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان این تیم تاکتیک او را هضم کرده‌اند یا خیر، توضیح داد: نه به صورت کامل. انتظارم از بازیکنان بیش از این است. حرکات بدون توپ بازیکنان باید بیشتر شود. فعلاً این طور بازی کردن نتیجه ندارد. ما باید توپ را هر چه‌ سریع‌تر به گردش در آوریم و بهتر از اینها بازی کنیم.

منبع: ایسنا