سازمان لیگ مانع بزرگ ثبت قرارداد های بالای سقف

سقف بودجه از سوی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال به صورت جدی نظارت می شود .

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ استقلال تا اینجای کار در فصل یارگیری ضعیف عمل کرده و مدیرعامل این باشگاه نیز چهارشنبه از سمت خود استعفا داد تا مشکلی بر مشکلات آبی‌پوشان پایتخت اضافه شود.

در این میان به نظر می‌رسد استقلالی‌ها باید خودشان را آماده یک دردسر تازه هم بکنند. از قرار معلوم سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال حسابی روی قضیه سقف بودجه ایستادگی کرده‌اند و حتی حرف‌های تند جواد نکونام هم موجب حل شدن مسئله نشده است چون به مسئولان استقلال گفته‌اند اگر مجموع قرارداد بازیکنان این تیم برای لیگ بیست و سوم از ۳۵۰ میلیارد تومان بالاتر برود، قرارداد هیچکدام از آنها ثبت نخواهد شد و تا وقتی ‌ها به گونه‌ای اصلاح نشوند که از سقف پایین‌تر نیاید، کارت بازی بازیکنان استقلال صادر نمی‌شود.

یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال با تایید این خبر به خبر ورزشی گفت: «ما اصلاً با استقلال یا هیچ تیم دیگری دشمنی نداریم فقط می خواهیم قانون رعایت شود و سازمان لیگ هم در این عرصه مجری قانون است. اگر رقم قراردادهای ثبت شده بازیکنان استقلال بیشتر از ۳۵۰ میلیارد تومان شود ا را ثبت نمی‌کنیم و صدور کارت بازی برای استقلالی‌ها منوط به اصلاح این ارقام خواهد بود. البته قاعده مذکور فقط برای استقلال نیست بلکه همه باشگاه‌ها باید آن را رعایت کنند و هر تیمی تخلف کند با آن برخورد می‌شود و قرارداد بازیکنانش ثبت نمی‌شوند. این قانون در مورد پرسپولیس و تیم‌های لیگ برتری که به لیگ قهرمانان آسیا رسیده‌اند هم صادق است و اگر آنها نیز از سقف تعیین شده خودشان فراتر عمل کنند، تا قبل از اصلاح ارقام خبری از کارت بازی نخواهد بود.»

از قرار معلوم سقف بودجه تیم‌های لیگ برتری ۳۵۰ میلیارد تومان است و نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا می‌توانند تا ۴۰۰ میلیارد تومان قرارداد ببندند.

انتهای پیام/