سالک: در مورد کناره گیری از لیگ صحبت نمیکنم

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، محمدرضا سالک سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان در مورد شکست تیمش در هفته نوزدهم مقابل پیکان گفت: قبل از هرچیزی بخاطر پیروزی امروز به تیم خوب پیکان تبریک می‌گویم و به نظرم در بازی امروز خیلی خوب بودند اما متاسفانه تیم ما خوب نبود و خصوصا در دوست اول خیلی ضعیف ظاهر شدیم.

او ادامه داد: در ست‌های سوم‌ و چهارم بهتر شدیم ولی در کل تیم ما در بازی امروز آن چیزی که در توانش بود را اجرا نکرد و روز خوبی نداشت.

سرمربی تیم خاتم اردکان در پاسخ به این سوال که چرا با وجود ستاره‌ها این تیم نتوانست پیروز بازی باشد؟ توضیح داد: پیکان، سایپا و شهرداری ورامین هم در ترکیب خود ستاره دارند اما در ورزش‌های گروهی نیاز به کار گروهی است. به نظر من در حال حاضر نیز تیم‌های خوبی در لیگ داریم و توان تیم‌ها یکی است اما متاسفانه امروز خوب نبودیم.

سالک در خصوص تهدید تیم خاتم برای کناره گیری از لیگ‌برتر به دلیل رای کمیته انضباطی نیز گفت: اگر اجازه بدهید در این خصوص صحبت نمیکنم. ما اسناد و مدارک لازم را به کمیته انضباطی داده‌ایم و این تصمیمات گرفته شده است، هر تصمیمی هم که باشگاه بگیرد آن را اجرا میکنیم.

منبع: ایسنا