سانچس: تمام مشکلات من به خاطر مورینیو است

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه، الکسیس سانچس که در تیم آرسنال بازی‌های خوبی را ارائه داده بود، از زمان پیوستن به منچستریونایتد و بر تن کردن پیراهن شماره “هفت” عملکرد ضعیفی را ارائه داده است. او یکی از پر انتقادترین بازیکنان چند هفته اخیر منچستریونایتد بوده است.

سانچس درباره دلیل افت شدید خود، اظهار کرد: ببینید! مورینیو یکی از بهترین مربیان در جهان است. شیوه‌ای که او مربیگری می‌کند و بازی را آنالیز می‌کند فوق‌العاده است، ولی من تمام مشکلاتم از آن زمانی آغاز شد که یک بازی زیر نظر ژوزه مورینیو بازی می‌کردم، یک بازی بیرون می‌نشستم و یک بازی اصلاً در ترکیب قرار نداشتم. همین چیزها اعتماد به نفسم را از بین برد و یک جوی ایجاد شد که اصلاً جو سالمی نبود و به نظرم تمام این مشکلات به خاطر دوران حضور ژوزه مورینیو بود.

این مهاجم شیلیایی منچستریونایتد در پایان درباره بازی فردا شب (دوشنبه) منچستریونایتد و چلسی، اضافه کرد: من از پنج سالگی فوتبال بازی کرده‌ام و همیشه با توپ بزرگ شده‌ام و وقتی توپ نداشته باشم ناراحت هستم. امیدوارم که بتوانیم فردا مقابل چلسی بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و نتیجه لازم را به دست بیاوریم.

منبع: ایسنا