ستاره استقلال بعد از جراحی قول بازگشت قدرتمندانه داد

میرزایی در مورد عملی که صورت گرفت اظهار داشت: خدا را شکر همه چیز خوب است. فکر می کنم حدود ساعت 8 عمل من شروع شد و تا ساعت 10 طول کشید. سپس راهی اتاق ریکاوری شدم و اکنون هم که به اتاق خودم آمده ام.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛  میرزایی درباره اینکه دکتر از عمل جراحی رضایت داشته است یا خیر، گفت: از دکتر یزدی تشکر می کنم. برای من خیلی زحمت کشید و به من امیدواری داد تا خیلی سریعتر بتوانم برگردم و به تیم کمک کنم.

میرزایی در مورد نگرانی هواداران و خانواده اش بابت عمل جراحی اش اظهار داشت: هواداران که خیلی به من لطف داشتند. در این یک ماه که مصدوم بودم، انرژی و انگیزه مضاعفی به من دادند تا خیلی قوی تر برگردم. هواداران مطمئن باشند جواب محبت هایشان را خواهم  داد.

وی درباره حضور نورافکن در بیمارستان نیز اظهار داشت: امید از شب گذشته با من بود. او داداش من است و یک دانه است. کارش درست است.

بازیکن مصدوم استقلال که به بوگاتی معروف است، در مورد اینکه چه زمانی به میادین برمیگردد، با خنده پاسخ داد: بوگاتی فعلا زیر چاله است و ان‌شاءالله به زودی برمیگردد. همین انگیزه ای که هواداران و مردم به من می دهند، مطمئن باشند خیلی سریعتر از آن چیزی که هست برخواهم گشت.

میرزایی در مورد انتخاب نکونام به عنوان سرمربی استقلال پاسخ داد: انتخاب ایشان قطعا خواسته هواداران و بازیکنان بود. زمانیکه من در سپاهان بودم، آقا جواد چند باری خواستار جذب من بود. او مربی خیلی خوبی است و برای استقلال، نکونام بهترین انتخاب بود. ان‌شاءالل که امسال قهرمان شویم.

انتهای پیام/