ستاره ایرانی آوس در تیررس سنت‌اتین فرانسه

سایت «یورو کالچو مرکاتو» از احتمال حضور این مهاجم ایرانی در لیگ فرانسه خبر داده و می‌نویسد: تیم سنت‌اتین برای تقویت خود در فصل آینده لیگ فرانسه تصمیم دارد بازیکنی از لیگ پرتغال را به خدمت بگیرد.

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه،مهرداد محمدی اگر چه در نخستین فصل حضورش در لیگ پرتغال عملکرد قابل قبولی ارائه داد اما در نهایت نتوانست مانع از سقوط آوس به دسته پایین‌تر شود. در چنینی شرایطی به نظر می‌رسد او در آستانه جدایی از این تیم پرتغالی قرار دارد و با روند خوبی که در این فصل داشته، مشتریانی نیز در فصل نقل و انتقالات دارد.

سایت «یورو کالچو مرکاتو» از احتمال حضور این مهاجم ایرانی در لیگ فرانسه خبر داده و می‌نویسد: تیم سنت‌اتین برای تقویت خود در فصل آینده لیگ فرانسه تصمیم دارد بازیکنی از لیگ پرتغال را به خدمت بگیرد. به نوشته رسانه‌های اسپانیایی، این تیم مهرداد محمدی را زیر نظر دارد و مشغول بررسی شرایط خرید این مهاجم 26 ساله ایرانی است که با تیم آوس تا 2020 قرارداد دارد. محمدی در این فصل یکی از بهترین عناصر هجومی در لیگ پرتغال بود و با آمار 8 گل و 6 پاس گل عملکرد بسیار خوبی داشت. گفته می‌شود سنت‌اتین برای خرید او باید با مون‌پلیه، دیگر تیم فرانسوی رقابت کند.

بیشتر بخوانید :

استوری میلاد و مهرداد محمدی برای شب قدر

در پریمیرلیگ پرتغال صدرنشین عوض شد / شکست آوس در حضور ۹۰ دقیقه ای مهرداد محمدی

مهرداد محمدی دومین بازیکن برتر آوس مقابل براگا شد + عکس