ستایش مایکل اوون از پل پوگبا: سطح او از تمام بازیکن منچستر یونایتد بالاتر است

مهاجم سابق منچستر یونایتد و لیورپول، پوگبا را با اسطوره‌های دو دهه اخیر فوتبال قیاس کرد. مایکل اوون او را مانند بازیکنانی چون زیدان و اسکولز دانست.

به گزارش خبرنگار فوتبالی شبکه لحظه؛ بازگشت پوگبا از مصدومیت در دیدار مقابل واتفورد واکنش‌های زیادی را در پی داشته است. منچستر یونایتد این بازی را دو بر صفر واگذار کرد. اما نکته مهم این دیدار حضور پوگبا در 30 دقیقه پایانی بازی بود. عملکرد بسیار عالی پوگبا در همان نیم ساعت و آن هم پس از هفته‌ها مصدومیت، منجر به ستایش کارشناسان شد.

مایکل اوون در گفتگو با Optus Sport، پل پوگبا را با بزرگان فوتبال مقایسه کرد و او را در سطح بالاتری از دیگر بازیکنان منچستر یونایتد دانست:

“طول موج او از تمام بازیکنان در زمین بالاتر بود. او کاملا در یک سطح دیگر است. در دوران بازیگری خود با بازیکنان این چنینی بازی کردم، مثل پل اسکولز، رایان گیگز، استیون جرارد و زیدان. شما فکر می‌کنید و تصمیمی داخل زمین می‌گیرید، اینگونه بازیکن‌ها قبل از شما به آن فکر کرده‌اند. شما تنها در سطح و طول موج دیگر بازیکنان حاضر در زمین هستید. پل پوگبا را ببینید. به محض اینکه به زمین آمد کارهایی انجام داد و به نکاتی دقت کرد که هیچ بازیکنی تا آن لحظه انجامش نداده بود.”

منچستر یونایتد در دوره باکسینگ دی، بازی‌های فشرده و سنگینی را پشت سر خواهد گذاشت. بازگشت پل پوگبا می‌تواند برای منچستر و همچنین سرمربی تیم، سولسشر روحیه بخش باشد.

مهاجم سابق لیورپول، منچستر یونایتد و رئال مادرید در این خصوص افزود:

“او خلاق است، گلزنی می‌کند. پوگبا تمام چیزی است که منچستر یونایتد در مرکز میدان از دست داده بود. سولسشر از حضور دوباره او و بازگشت خلاقیت به تیمش بسیار خوشحال خواهد بود.”

مایکل اوون با این صحبت‌ها نشان داد که با نظر کاپیتان سابق شیاطین سرخ موافق نیست. گری نویل پیش‌تر اظهار داشت، منچستر یونایتد باید بدون پوگبا بازی کند و معتقد بود تیم در دوران غیبت او پیشرفت کرده. نویل دلیل عقیده‌اش بر لزوم چشم‌پوشی سولسشر از پوگبا را جدایی احتمالی این بازیکن از منچستر اعلام کرد.