سرمربی بسکتبال نامی‌نو: بازی سختی در تهران داریم

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، سپیده جعفری اظهار کرد: بعد از یک روز استراحت تمرینات خود را شروع کردیم. می‌دانیم که بازی سختی در تهران مقابل دانشگاه در بازی برگشت خواهیم داشت. دانشگاه تیم خوب و با برنامه‌ای است و کادر فنی خوبی دارد که با توجه به باخت در اصفهان با آنالیزی که از ما می‌کنند به دنبال پیروزی در بازی برگشت هستند تا به جریان فینال برگردند و کار به بازی سوم کشیده شود؛ بنابراین در این بازی بی‌محابا حمله خواهند کرد.

وی ادامه داد: ما نیز با آنالیزی که از بازی رفت در اصفهان داشتیم و شناسایی نقاط ضعف و قوت تیم خودمان و حریف به دنبال برتری در بازی دوم و گرفتن قهرمانی هستیم.

سرمربی تیم بسکتبال نامی نو گفت: به جز فروغ طباطبایی و “لوسینه ست آقایان” که در بازی قبل نیز مصدوم بودند بقیه بازیکنان در شرایط خوبی هستند، در بازی گذشته بیشتر شوت‌هایی که داشتیم به نتیجه نشست و در طی تمریناتی که تا روز اعزام خواهیم داشت بر روی این موارد تمرین بیشتر خواهیم کرد تا بتوانیم با توجه به مهره‌ها و توانایی که از آن‌ها داریم بتوانیم از ظرفیت آن‌ها در این بازی استفاده کنیم.

جعفری خاطرنشان کرد: قبل بازی تمرین سبکی در سالن مسابقه خواهیم داشت تا با وضعیت آنجا آشنا شویم و روز مسابقه مشکلی نداشته باشیم.

بازی برگشت فینال بسکتبال بانوان کشور روز جمعه ۱۷ اسفندماه ساعت ۱۱ در سالن پیامبر اعظم (ص) دانشگاه آزاد برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا