سرمربی والیبال لهستان:حضور چنین رقبای قدرتمندی درخواست من بود

سرمربی والیبال لهستان می‌گوید که می‌خواهد در جام واگنر با تیم‌های قدرتمند جهان رو به رو شود و از این رو، او تیم‌های حاضر در این مسابقات را مشخص کرده است.

به گزارش گروه ورزشی لحظه، نیکولا گربیچ، سرمربی تیم ملی والیبال لهستان درباره رقیبان تیم ملی والیبال لهستان لهستان در مسابقات یادبود جام واگنر گفت: چنین ترکیبی از مسابقات برای ما و هم‌چنین برای هواداران مفید است. خوشحالم که رقیبان ما تمایل خود را برای بازی ابراز کرده‌اند و با هم می‌توانیم یک تورنمنت بزرگ را برگزار کنیم. باید بگویم که والیبالیست‌های لهستان در یادبود واگنر به مصاف حریفان قدرتمندی خواهند رفت.

او درباره تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات ادامه داد: راستش را بخواهید، حضور چنین رقبای قدرتمندی درخواست من بود. واقعا می‌خواستم قبل از شروع مسابقات قهرمانی اروپا با حریفان قدرتمندی روبرو شوم. چنین ترکیبی از مسابقات برای ما و هم‌چنین برای هواداران مفید است. قطعا هواداران برای دیدن تیم‌های ملی قدرتمند و ستاره‌های والیبال به ورزشگاه‌ها خواهند آمد. خوشحالم که رقیبان ما تمایل خود را برای بازی ابراز کرده‌اند و با هم می‌توانیم تورنمنت بزرگی را رقم بزنیم. برای من، مهم‌ترین فرصت این است که خودم را با بهترین‌های جهان بسنجم. فقط در بازی‌های بزرگ می‌توانم ببینم که باید بیش‌تر روی چه چیزهایی کار کنیم و در چه جنبه‌هایی ضعف داریم.

گربیچ ادامه داد: این رقابت‌ها برای تیم من خیلی بهتر از زمانی خواهد بود که مقابل تیم‌های ضعف‌تر بدون تلاش زیاد با نتیجه ۳-۰ پیروز می‌شویم.  خوشحالم که در کراکوف چنین حریفان بزرگی خواهیم داشت و می‌خواهم همه شما را به یادبود دعوت کنم.

او ادامه داد: یادبود امسال یک رویداد منحصر به فرد است، هر یک از تیم‌های دعوت شده بسیار قوی هستند، هر کدام می‌توانند در این جام پیروز شوند.

تیم‌های والیبال اسلوونی، ایتالیا، فرانسه و لهستان در بیستمین دوره تورنمنت چهار جانبه واگنر ۲۰۲۳ در شهر کراکوف کشور لهستان به مصاف هم خواهند رفت.

پیش از این تیم ملی ایران  چندین بار به این تورنمنت دعوت شده بود اما مسابقات سال ۲۰۲۳ بدون تیم ایران کار خود را دنبال خواهد کرد.

انتهای پیام/