سرمربی پدیده سرنوشت لیگ را عوض کرد؛ نقش گل‌محمدی در اخراج و موفقیت چند مربی!

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ تیم فوتبال پدیده موفق شد با کسب 56 امتیاز و با یک امتیاز کمتر نسبت به استقلال تهران در جایگاه چهارم لیگ قرار گرفت. تیم پدیده با مربیگری یحیی گل‌محمدی توانست در این فصل نمایش فوق العاده ای از خود به نمایش بگذارد و شاید اغراق نباشد اگر بگوییم از لحاظ فنی بهترین تیم لیگ هجدهم همین تیم پدیده بود.

نکته جالب اما تغییر سرنوشت یک سرمربی و البته تغییر قهرمانی به دستان گل محمدی است. پرسپولیسی ها چهار فصل پیش از دست گل محمدی دلخور بودند که چرا در هفته پایانی تمام توانش را مقابل استقلال خوزستان نگذاشت و با حساب دو بر صفر شکست خورد تا پرسپولیس قهرمان نشود. در این فصل اما یحیی در واقع اول برای تیم خود و بعد برای پرسپولیس سنگ تمام گذاشت و با پیروزی یک بر صفر مقابل استقلال تهران در مشهد نه تنها استقلال را که رقیب مستقیم پرسپولیس در مسیر قهرمانی بود کنار زد بلکه باعث شد تا مسوولان استقلال ویندفر شفر را نیز از سمت خود اخراج کنند. همچنین پدیده توانست با این پیروزی خودش را بار دیگر به جمع مدعیان عنوان قهرمانی و شانس های کسب سهمیه لیگ قهرمانان اضافه کند.

هفته بعد اما پدیده با کسب تساوی مقابل سپاهان کاری کرد که پرسپولیس در هفته پایانی فقط نیاز به کسب یک تساوی داشته باشد تا حداقل با استرس کمتری به شهر جم و تقابل با پارس جنوبی این شهر برود. در واقع پدیده با گرفتن 4 امتیاز از 2 تیم مدعی قهرمانی سرنوشت لیگ را تغییر داد و مسیر را برای پرسپولیس هموارتر از قبل کرد.

خبرنگار: سپهر خرمی