سرمستی: زیر پرچم هیچ کشوری غیراز ایران کشتی نخواهم گرفت/ آذربایجان؟ برخی دنبال حاشیه هستند

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، یونس سرمستی درباره شایعاتی که در فضای مجازی مبنی بر حضور او در جمهوری آذربایجان و کشتی گرفتن برای تیم ملی این کشور منتشر شده است، گفت: نمی‌دانم منبع این شایعات کجاست، اما برخی فقط می‌خواهند حاشیه و شایعه درست کنند، اما بدانند زیر پرچم هیچ کشوری غیر از ایران کشتی نخواهم گرفت. 

وی ادامه داد: قرار است به دعوت دوستانم در آذربایجان سفری 4 روزه به این کشور داشته باشم و حتی شاید با رئیس فدراسیون آذربایجان نیز دیداری داشته باشم. با محسن کاوه مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد این سفر را هماهنگ کردم و به هیچ عنوان به غیر از ایران برای هیچ کشوری کشتی نخواهم گرفت.  

دارنده مدال طلای کشتی آزاد جوانان جهان درباره دلیل ایجاد این حاشیه عنوان کرد: مطلبی را درباره سفرم به آذربایجان در صفحه شخصی‌ام منتشر کرده بودم که متاسفانه برخی دست به شیطنت زدند؛ این موضوع شایعه و کذب محض است. همانطور که تمام مردم و ورزشکاران به خارج از کشور مسافرت می‌کنند من هم با دعوت دوستانم به این سفر خواهم رفت. 

سرمستی درباره شرایط بدنی و تمریناتش با توجه به دوری طولانی مدتش از تیم ملی گفت: خوشخبتانه بعد از جراحی زانو و طی کردن دوران نقاهت، تمریناتم را به صورت منظم در آکادمی زیر نظر محسن کاو ه و پژمان درستکار پیگیری کردم. شرایطم خوب است و مترصد فرصتی هستم تا بار دیگر صاحب دوبنده تیم ملی شوم. 

منبع: فارس