سرگیجه برانکو برای یافتن بهترین ترکیب!

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ برانکوایوانکوویچ اگربخواهد تیمش را برای بازی هفته آینده مقابل استقلال خوزستان چیدمان کند، آنچه دربرابرفولاد خوزستان رقم خورد را ملاک انتخاب ترکیب جدید قرارخواهد داد. به خصوص آن نقطه که بازیکنان همواره حاضردرترکیب، نیمکت نشین شدند تا تازه ها درترکیب اصلی بازی کند. شاید شکست سرخپوشان دراهوازریشه در همین تغییراتی داشته باشد که درترکیب اصلی  اعمال شد. برانکو آزمون بازی با ترکیب جدید را لااقل درهفته هفدهم با شکستی تلخ سپری کرد و هیچ بعید نیست که او دربازی آتی، تیمش را همان گونه به میدان بفرستد که درنیم فصل اول دیده بودیم؛ باحداقل تغییرات واتکا به همان تیم سابق.

حال شاید این پرسش مطرح شود که چرا سرخ ها با تازه ازراه رسیده هایی همچون سروش رفیعی، مهدی شیری و بودیمیردرگام اول نیم فصل دوم مقابل پدیده موفق بودند، که همین سوال می‌تواند تایید ومقدمه ای باشد برتشویش افکاربرانکو برای بازی بعد.

آری، برانکو ازیک سو باخت به فولاد خوزستان را ملاک بازی ندادن به بازیکنان جدید قرارخواهد داد و ازطرفی هم برد درایستگاه اول نیم فصل دوم مقابل پدیده سدراهش خواهد شد! این بدترین وضعیتی است که یک مربی می‌تواند تجربه کند. اینکه با تردید ترکیب آینده تیمش را برگزیند واین بردوباخت ها افکارش را به هم بریزد.

شاید برانکو برای یافتن پاسخ این ابهام ها لازم باشد به چند ماه قبل رجوع کند. آن روزها که منتقدان به پروفسورگوشزد می‌کردند که با جذب ستاره های لیگ، هارمونی شگفت انگیزتیمش را برای نیم فصل دوم برهم نزند، اما او راه دیگری را رفت وخودش را درمسیری قرارداد که ناچاربه استفاده وبهره گیری ازبازیکنانی همچون شیری، رفیعی، ترابی و بودیمیرباشد. بازیکنانی که به خودی خود هرگزنمی‌تواننند خریدهای بدی برای برانکو و پرسپولیس محسوب شوند، اما همین ستاره ها وقتی وارد چرخه تیم یکدست ماه های اخیرمی‌شوند، شاید برای زمانی قابل توجه هماهنگی را ازتیم بگیرند.