سرگیجه کالدرون در پرسپولیس؛ وقتی بعد از دوماه ترکیب اصلی را نمی‌شناسد!

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ تیم فوتبال پرسپولیس تهران سرانجام بعد از دو شکست پیاپی در لیگ برتر دیشب موفق شد با حساب دو بر یک از سد پیکان تهران عبور کند و با 12 امتیاز به جمع تیم های مدعی بازگردد.

در این مسابقه ابتدا مهدی ترابی دروازه حریف را باز کرد اما پیش از پایان نیمه اول این بازیکن پیکان بود که به خاطر اشتباه بیرانوند و از روی یک ضربه ایستگاهی دروازه سرخ پوشان را باز کرد. بازی با تساوی یک بر یک در جریان بود که در دقیقه 80 احمد نوراللهی از سانتر زیبای عالیشاه نهایت بهره را برد و گل برتری تیمش را به ثمر رساند تا پرسپولیس به سه امتیاز حساس این دیدار برسد.

این پیروزی اما بیش از اینکه برای پرسپولیس شادی آور باشد استرس را به هواداران تیمش وارد کرد چرا که بازهم کالدرون ترکیب تیمش را دچار تغییرات زیادی کرده بود و همین مسئله باعث شده بود تا به طور مثال مهدی ترابی باز هم در پست تخصصی خود قرار نگرفته باشد. ترابی به سمت هافبک راست رفت و وحید امیری در چپ قرار داشت!

همچنین حضور جونیور در زمین با علم به اینکه طبق گفته خود کالدرون این بازیکن جزو لیست ده نفر اول تیمش هم نبوده باعث شد پرسپولیس عملا تا پایان نیمه نخست ده نفره باشد. کالدرون اما پی به اشتباه ترکیبش در خط حمله برد و در اقدامی جالب، جونیور را بین دو نیمه تعویض کرد تا ترکیب تیمش بهتر شود.

ورود عالیشاه به زمین باعث شد تا روند تهاجمی پرسپولیس کمی سر و شکل بگیرد و این تیم بتواند در نیمه دوم گل برتری را وارد دروازه پیکان کند.

خبرنگار: سپهر خرمی