سریع‌ترین شناگر ایران: جایی برای تمرین ندارم و فقط می‌دویم

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، بنیامین قره‌حسن‌لو که پس از سال‌ها رکورد شنا 50 متر آزاد را شکسته است درمورد بسته شدن درب استخر قهرمانی آزادی از دو هفته قبل تاکنون اظهار داشت: بعد از کسب برنز واترپلو بعد از 44 سال و جا به جایی رکورد 22 که خیلی‌ها در خواب نمی‌دیدند تصور می‌کردم وضعیت شناگرانمان بهتر می‌شود، اما بهتر که نشد هیچ جایی برای تمرین هم نداریم. استخر کرج را از ما گرفتند و از 5 فروردین در آزادی تمرین می‌کردیم که 10 روز قبل آن را هم گرفتند.

وی افزود: حالا من فقط در خشکی می‌دوم و باید با تفتیان تمرین کنم. من در استخر آزادی ورودی مسابقات معتبر را کسب کردم ولی جای تاسف دارد و واقعاً دلگیر هستم. کاش یک مسئولی ما را می‌دید. شنا سخت‌ترین تمرینات را دارد. ما نه پولی می‌گیریم و نه دنبال جایگاه هستیم و فقط به عشق کشور شنا کرده‌ایم.

ملی‌پوش شنای ایران خاطرنشان کرد: از وزیر محترم و رئیس کمیته ملی المپیک می‌خواهم که بیایند و وضعیت ما را ببییند. تمام امید ما به حمایت این بزرگان ورزش است. شناگران تیم ملی امروز به موفقیت نزدیک هستند و نباید با این شرایط از فضای مسابقات دور شوند. استخر آزادی خانه نسل های مختلف شنا ایران بوده و امیدوارم درب آن زودتر روی شناگران باز شود. 

منبع:فارس