سزاوار: نقش حسن اشجاری در این پیروزی ارزشمند، بسیار پررنگ است

کاپیتان تیم فوتبال شهرداری بندر آستارا گفت: بازیکنان این تیم با تعصب زیادی برابر استقلال ملاثانی حاضر شدند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، یاشین سزاوار پس از پایان دیدار تیمهای فوتبال شهرداری بندر آستارا و استقلال ملاثانی اظهار داشت: خوشبختانه تمامی بازیکنان، با تعصب و جنگندگی زیادی در این دیدار حضور یافتند و برابر حریف خود با قدرت ظاهر شدند.
وی که به دلیل جدایی حسن اشجاری سرمربی تیم فوتبال شهرداری بندر آستارا، هدایت تیمش را در این بازی به عهده داشت، افزود: خدا را شکر می کنم که توانستیم در این بازی نتیجه خوبی را کسب کنیم و چند پله در جدول نیز صعود داشته باشیم .
وی ادامه داد: در نیمه اول این بازی، تا حدی در خط دفاعی ضعیف کار کردیم اما در نیمه دوم و با صحبت های بین دو نیمه و همچنین با تعویض هایی که انجام دادیم ، این ضعف را برطرف و بر بازی به خوبی تسلط یافتیم و سرانجام به یک پیروزی پرگل دست یافتیم.
وی بیان کرد: البته باید از حسن اشجاری تشکر کنم چون این مربی زحمات زیادی را  برای تیم شهرداری بندر آستارا کشید و این مربی تیم را ساخته و به طور حتم نقش حسن اشجاری در این پیروزی ارزشمند، بسیار پررنگ است.
سزاوار خاطرنشان کرد: به هرحال در این دیدار پیروز شدیم و امیدوارم که به زودی وضعیت کادرفنی تیم شخص شود تا بتوانیم با خیالی آسوده تر در سایر دیدارها حضور یافته و نتایج قابل قبولی را کسب کنیم و در نهایت نیز، جایگاه مناسبی در جدول لیگ داشته باشیم.