سعادتمند: ارتباط من با شیخ دیاباته کاملا دوستانه و برادرانه بود

بعد از بازی ما در فینال جام حذفی در مشهد، دیاباته به فرانسه رفت و برای بازی های آسیایی مستقیم برایش بلیط گرفتیم از فرانسه به قطر آمد و بعد هم بعد از بازی در جام باشگاه های آسیا مستقیم از قطر به فرانسه برگشت .

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،  ناصر فریاد شیران گفته بود که رفتار بد مدیریت با دیاباته در زمان مدیریت سعادتمند انجام گرفته که همین مسئله باعث شد تا سعادتمند ضمن رد ادعای فریاد شیران اظهار داشت: این ادعا اصلا صحت ندارد و بنده تعجب کردم که چطور آن را به زمان مدیریت ما ارتباط داده اند. بعد از بازی ما در فینال جام حذفی در مشهد، دیاباته به فرانسه رفت و برای بازی های آسیایی مستقیم برایش بلیط گرفتیم از فرانسه به قطر آمد و بعد هم بعد از بازی در جام باشگاه های آسیا مستقیم از قطر به فرانسه برگشت .

وی افزود: او یک ماه و نیم در ایران حضور نداشت چرا که فصل تموم شده بود در واقع پنجم مهرماه نود و نه شیخ از قطر رفت و بعد از یک فاصله چهل و پنج روزه برای فصل جدید با کادر فنی جدید و مدیریت جدید به تهران برگشت که دقیقاً بنده چهل روز قبلش به لطف آقایان سلطانی فر و خلیل زاده و …..برکنار شده بودم.
و واقعا جای تعجب هست چطور به همین سادگی از کار ناپسند خود فرار می کنند..آقایان مگر نمی دانند شیخ در فصل جدید به قول خودشون افت کرده و دیگر انگیزه نداشت .ضمن اینکه حتی در نبود شیخ در ایران قرارداد منزل استیجاری ایشون رو دو ماه تمدید کردیم .

وی در ادامه افزود: ارتباط من با شیخ دیاباته کاملا دوستانه و برادرانه بود که می توانید این مسئله را از زبان خود او هم بپرسید.دوستان یادشان رفته که شیخ در زمان تصدی اینجانب نه تنها در تموم بازی ها با انگیزه فراوان بازی می کرد و در صورت آمادگی در تموم بازی ها فیکس در کنار مهدی قایدی بود.

سعادتمند در پایان اظهار داشت: متاسفانه دوستان کار زشتی که خودشان با دیاباته داشتند را گردن کس دیگری می اندازند که البته در خیلی از موارد دیگر هم این فرافکنی ها را انجام داده آمد که بابت این مسئله متاسف هستم. شیخ برای استقلال خیلی زحمت کشید ضمن اینکه در کشور ما مهمان بود و این برخورد در شأن ایران و ایرانی نیست .امیدوارم به جای فرار از واقعیت ها با یک عذرخواهی و دلجویی کار ناپسند خودشون رو تموم کنند.

بیشتر بخوانید:
سعادتمند: با حضور آجرلو، استقلال به آرامش خواهد رسید
سعادتمند: ایشان در مناصب مختلف ورزشی، منشا خدمات بودند
تکذیب مدیر عاملی خطیر و سعادتمند در استقلال

انتهای پیام /