سعادتمند :با همکاری وزارت ورزش مجوز سفر گرفتیم

رقم شکایت استراماچونی بسیار سنگین بود و ما 2 ماه پیش پیگیر حضور او و وکیلش در قطر بودیم اما به دلیل کرونا نشد این نشست برگزار شود.

مدیرعامل باشگاه استقلال با رد ادعا مهدی علی نژاد که مدعی بود سفر سعادتمند بدون مجوز وزارت ورزش بوده عنوان کرد:رقم شکایت استراماچونی بسیار سنگین بود و ما 2 ماه پیش پیگیر حضور او و وکیلش در قطر بودیم اما به دلیل کرونا نشد این نشست برگزار شود. بعد از ان اتفاق از طریق سفارت ایتالیا در ایران و با همکاری وزارت امور خارجه و وزارت ورزش و جوانان یک مجوز 5 روزه دریافت کردیم که این کار خیلی سخت بود.تاریخ سفر اصلا دست ما نبود چون ما 2 ماه پیش اقدام کرده بودیم. ما 2 روز کاری در ایتالیا جلسه داشتیم و خوشبختانه اتفاقات خوبی رخ داد که ما بتوانیم پرونده را یا مختومه کنیم یا با تخفیف این کار را انجام دهیم.امیدوارم تمامی بدهی هایمان را در فیفا حل کنیم.

وی افزود :در تلاش هستیم تا هفته آینده مطالبات شفر را پرداخت کنیم و پرونده این مربی را هم ببندیم. شایعه بازگشت استراماچونی در این شرایط نباید مطرح شود. ما به فینال حذفی رفتیم و اینکه دوستان یکسری مسائل را مطرح می کنند زیاد جذاب نیست.

بیشتر بخوانید :

سعادتمند: استقلال به حقش مقابل پرسپولیس رسید

مذاکره سعادتمند با استراماچونی در ایتالیا

سعادتمند با وزیر ارتباطات دیدار کرد