سعادتمند کمپ ناصر حجازی را با خود برد

این پروژه به دلیل عدم هماهنگی میان مدیران باشگاه استقلال و برکناری احمدسعادتمند بی نتیجه ماند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،طبق اخباری که در مورد جزئیات بازسازی کمپ حجازی در اختیار خبرگزاری فوتبالی قرار گرفته است استقلال شانس بزرگی را برای در اختیار داشتن یک کمپ مجهز از دست داده است. طبق برنامه ریزی انجام شده میان مدیران سابق باشگاه استقلال با یک گروه هتل سازی، قرار بوده چهار هزار متر از مساحت کمپ حجازی که 20 هزار متر است(طبق سند صادر شده) در اختیار این شرکت قرار بگیرد و آنها یک هتل لوکس را احداث کنند. طبق صحبت‌هایی که بین طرفین صورت گرفته بوده شرکت سازنده هتل 50 درصد از ظرفیت تجاری این هتل را به نام باشگاه استقلال انتقال می‌داده و یک طبقه از این هتل همیشه برای استفاده باشگاه استقلال به صورت رایگان رزرو باقی مانده است. البته در قبال انتقال مالکیت 4هزار متر زمین محل احداث هتل به شرکت سازنده، این شرکت چند تعهد اساسی را به باشگاهی ارائه می‌دهد و آنها متعهد می‌شوند در 16هزار زمین باقی مانده کمپ حجازی یک کمپ تمرینی مجهز را برای باشگاه احداث کنند که شامل این موارد بوده است:

1- ساخت یک سالن چند منظوره

2- ساخت استخر و سونا و جکوزی

3- ساخت یک سالن بدنسازی با تامین تجهیزات

4- بازسازی زمین چمن و تکمیل سکوها با کیفیت استاندارد

5- ساخت خوابگاه برای تیم های بزرگسالان و تیم های پایه

6- ساخت یک ساختمان 6 طبقه برای تبدیل به محل ساختمان اصلی باشگاه و انتقال باشگاه از سعادت آباد به بلوار ناصرحجازی در غرب تهران
البته این شرکت متعهد می شود پروژه های متعهد شده را ظرف 18 ماه در اختیار باشگاه قرار دهد تا تیم های استقلال بتوانند در برنامه کوتاه مدت از امکانات استفاده کنند و در واقع استقلال صاحب یک کمپ تمرینی مجهز شود و دیگر مجبور نباشد در حال تغییر محل تمرین باشد. اما در نهایت این پروژه به دلیل عدم هماهنگی میان مدیران باشگاه استقلال و برکناری احمدسعادتمند بی نتیجه ماند.

احمد سعادتمند مدیرعامل وقت استقلال در برنامه ورزش و مردم اعلام کرد برنامه‌هایی برای درآمد زایی در کمپ حجازی دارد و گفته بود:« در این طرح قرار شده دیوار دور تا دور کمپ را در قالب کاشی‌های 20*30 به هواداران واگذار کنیم که برف و باران هم آن را خراب نمی‌کند و در عوض هوادار می‌تواند عکس و کدملی شان را روی کاشی حک کنند و البته در این راه هزینه کنند. این مبلغ برای ساخت کاشی و مابقی برای ساخت هتل، سیستم اداری، ترمیم چمن و … صرف خواهد شد. هواداران می‌توانند دیواری را به صورت خانوادگی خریداری کنند. این کاشی ها یادبود هر شخصی است و هزینه ناشی از فروش کاشی ها به باشگاه کمک می‌کند.» اما همانطور که در بالا خواندید اگر مدیران استقلال تعامل و برنامه ریزی دقیقی داشتند باشگاه استقلال می توانست استفاده بهتری از کمپ حجازی داشته باشد. همانطور که در گزارش هم خواندید،کمپ حجازی در حال حاضر قابل استفاده نیست و زمین چمن این مجموعه نیاز به بازسازی دارد و استقلال بین زمین شماره ورزشگاه آزادی که فوق العاده بی کیفیت است و زمین مجموعه ورزشی انقلاب که کیفیت این زمین هم چندان مناسب نیست در رفت و آمد است و البته بازیکنان استقلال از شرایطی زیرساختی استقلال به شدت ناراحت هستند. شاید بشود دلایل اصلی ناکامی استقلال را در این موارد جستجو کرد.

بیشتر بخوانید:
حمایت وریا غفوری از سعادتمند
برومند: آقای سعادتمند! سکوت کن و دست از سر استقلال بردار
پرده برداری از قرارداد ایرانی – آذربایجانی استقلال در زمان سعادتمند

انتهای پیام/