سلام لوپتگی به روزهای بحرانی

به گزارش شبکه لحظه و به نقل از ورزش۱۱:

در ادامه هفته هشتم لا لیگا اسپانیا دو تیم آلاوز و رئال مادرید رو در روی هم قرار گرفته اند  که این دیدار در پایان 90 دقیقه با برتری تیم میزبان به پایان رسید.

تیم فوتبال رئال مادرید برای جبران نتایج هفته های اخیر در دیدار با آلاوز از همان دقایق اول بازی توپ و میدان را در اختیار گرفتند، شاگردان لوپتگی علی رغم این که در نیمه اول حدود 75 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشتند نتوانستند قفل دروازه پاچکو را باز کنند تا بازی با نتیجه 0_0 به پایان برسد

در آغاز نیمه دوم لوپتگی برای این که مشکل گلزنی تیمش را حل کند ماریانو را به جای بنزما به زمین فرستاد ، اما روند بازی با این تغییر نیز چندان عوض نشد و بازیکنان رئال مادرید تنها تا میانه های میدان توانایی حفظ توپ را داشتند، در  سرمربی کهکشانی ها آسنسیو را نیز به جای کاسمیرو به بازی فرستاد تا تیمش با بازیکنان بشتری به سمت دروازه حریف یورش ببرند.

بازیکنان آلاوز علاوه بر این که به بازیکنان رئال درون زمین خود اجازه خود نمایی نمی دادند بلکه در چند ضد حمله نیز بسیار خطرناک ظاهر شدند و حتی در یکی دو صحنه شوت های خطرناکی را روانه دروازه کورتوا زدند.

در حالی که بازیکنان دو تیم خود را برای سوت پایان بازی آماده می کردند بازیکنان آلاوز در آخرین ثانیه های بازی از روی نقطه کرنر  توسط مانو گارسیابه گل رسیدند تا رئال مادرید دومین شکست خود را در لا لیگا تجربه کنند. با احتساب این دیدار شاگردان لوپتگی حدود 320 دقیقه نتوانسته اند هیچ گلی را به ثمر برسانند، ضمن این که آن ها اوسط هفته گذشته نیز در لیگ قهرمانان اروپا نیز با یک گل مقابل زسکا شکست خورده بودند.