سلیمانی: با حداقل آمادگی در جام فجر وزنه زدم/ مصدومیت اجازه نداد بیشتر ریسک کنیم


به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، علیرضا سلیمانی درباره عملکردش در رقابت‌های وزنه برداری جام فجر گفت: تنها ۱۱۰ کیلوگرم وزن از داشتم و به خاطر یک کیلوگرم بیشتر مجبور شدم بجای ۱۰۹ کیلوگرم در دسته فوق سنگین وزنه بزنم. 

وی ادامه داد: متاسفانه در هفته های اخیر مصدومیت باعث شده بود که نتوانم به آمادگی مطلوب برسم. از طرفی با تصمیم کادر فنی در فوق سنگین وزنه زدم تا طلا و نقره هر دو دسته به نمایندگان ایران برسد. 

سلیمانی در پاسخ به این سوال که آیا کم کردن یک کیلوگرم اینقدر سخت بود گفت: سخت نبود، اما قرار بود که اگر وزنه زدن برایم سخت می شود، تنها دو حرکت بزنم، اما بدنم گرم بود و تمام حرکات را شرکت کردم. از طرفی با توجه به تصمیم کادر فنی ناچار بودم در یک دسته بالاتر وزنه بزنم. 

وی در پاسخ به این سوال که آیا از عملکردش رضایت داشت گفت: با توجه به شرایط بدنی و مصدومیتی که در هفته‌های اخیر داشتم، بد نبود البته کادرفنی باید نظر بدهد. از 5 هفته ای که در اردو بودیم، 3 هفته مصدومیت داشتم و با همین رکوردهایی که در جام فجر ثبت کردم به اردوها آمدم و نمی‌شد ریسک کرد و وزنه بالاتری را انتخاب کرد چون ممکن بود مصدومیتم تشدید شود. 

سلیمانی در پاسخ به این سوال که چقدر امیدوار است در ترکیب تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا قرار گیرد گفت: خوشبختانه زمان خوبی تا آن رقابت‌ها باقیمانده است و می‌توانم با تمرین بیشتر به رکوردهای بهتری برسم. متاسفانه در هفته های اخیر تمرین خوبی نداشتم و با حداقل آمادگی در جام فجر شرکت کردم، اما قول می‌دهم در آینده به رکورد های بهتری برسم. 

منبع: فارس