سلیمانی: هنوز حکمی به ما نرسیده است/ مطیع قانونیم

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، کاظم سلیمانی در واکنش به رای صادره از کمیته انضباطی مبنی بر درخواست کمیته فوتسال مبتی بر برخورد با عراقی زاده مدیرعامل باشگاه گیتی‌پسند و لک سرمربی این تیم در مورد  اتفاقات  بازی  گیتی پسند با حفاری اهواز در  لیگ برتر فوتسال و محرومیت آنان  از تمامی فعالیتهای ورزشی  گفت: این درخواست از طرف کمیته فوتسال بوده و ما از کمیته انضباطی خواسته بودیم که در مورد صحبت های تند و تشنج زا و بیانیه های عراقی زاده مدیرعامل باشگاه گیتی پسند و لک سرمربی این تیم عکس العمل نشان دهند.

وی درادامه گفت: کمیته فوتسال تا روز گذشته که پیگیری این موضوع از سوی کمیته انظباطی بودیم هنوز هیچ حکمی در این رابطه صادر نشده بود و تا این لحظه که من در سفر به اصفهان هستم، حکمی مبنی بر محرمیت ورزشی عراقی زاده و لک به ما ابلاغ نشده است.

دبیر کمیته فوتسال گفت: همانطور که اطلاع دارید امروز یکی از حساس‌ترین دیدارهای لیگ برتر فوتسال در مرحله پلی آف است و قراره این بازی بین تیم های گیتی پسند و حفاری اهواز در اصفهان برگزار شود و تکلیف تیم صعود کننده به فینال لیگ برتر مشخص شود و اگر این حکم امروز صادر شده باشد و به کمیته فوتسال ابلاغ شده. ما هم مطیع قاتون هستیم و از دخالت عراقی زاده و لک در بازی امروز جلوگیری می کنیم و به نظر من امروز کمیته انظباطی و در این بازی حساس نباید این حکم ابلاغ می‌کرد.

منبع: فارس