سهرابیان: جذب مربی خارجی الان کار بیهوده‌ای است/ دنبال ثبت بهترین نتیجه تاریخ هستیم

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی درباره حضور وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک در تمرینات قایقرانی اظهار داشت: خوشحالم که مسئولان ورزش کشورمان در اردو حاضر شدند. وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک به همه مسائل ما واقف بودند و خوشبختانه سورپرایزی داشتند.

* بخش اعظمی از مشکلات مالی مرتفع می شود

وی افزود:

قرار شد بخشی از مشکلات مالی و ارزی ما مرتفع شود. باعث افتخار است که مسئولان ورزش کشور ما به تمام جزئیات و مسایل مالی ما واقف هستند آنها قول دادند که بخش اعظمی از مشکلات ارزی ما را رفع کنند.

رئیس فدراسیون قایقرانی درباره تاثیر بازدید مسئولان ورزش کشور از تمرینات ملی‌پوشان خاطرنشان کرد:

ورزشکاران نیازمند هستند بدانند مسئولان ورزش کشورشان به دید مثبت به آنها نگاه می کنند. باعث افتخار بود که مسئولان ورزش ایران از نزدیک دیدن که ورزشکاران چه تمریناتی را برای مسابقات برگزار می کنند. این موضوع باعث می‌شود تا ورزشکاران با انگیزه بیشتری در مسابقات پیش رو شرکت کنند.

* حضور مسئولان در تمرینات باعث دیده شدن ورزشکار می شود

سهرابیان با بیان اینکه ورزشکاران قایقرانی تمام تلاش خود را می‌کنند تا در مسابقات جهانی و قاره کسب سهمیه المپیک بهترین نتایج را کسب کنند یادآور شد:

هرچه مسئولان در تمرینات ملی‌پوشان شرکت کنند این باعث می‌شود تا ورزشکاران بدانند دیده می‌شوند و تمرینات آنها در طول شبانه روز مورد توجه است.

* تلاش می کنیم بهترین نتیجه تاریخ ثبت شود

رئیس فدراسیون قایقرانی درباره اینکه شما به وزیر ورزش قول مدال در المپیک ندادید تصریح کرد:

ورزشکاران ما چه دختر چه پسر همانطور که در مناطق سیل زده برای کمک به هم وطنان حضور داشتند، همانقدر که عرق ریختند و به خاطر برخورد با سنگ و چوب خون از سر و رویشان جاری بود، مطمئن باشید تلاش خود را به کار می‌گیرند تا بهترین نتایج را در مسابقات به دست آورند. من هیچ وقت درباره تعداد مدال یا تعداد کسب سهمیه المپیک صحبت نمی کنم فقط می‌توانم قول دهم خانواده قایقرانی تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا بهترین نتیجه تاریخ ثبت شود.

* زمان کاپ جهانی ورزشکاران ما در مناطق سیل زده بودند

وی درباره اینکه شما قول دادید بهترین رکورد ها در مسابقات کسب سهمیه المپیک ثبت شود عنوان کرد ورزشکاران ما الان بهترین رکورد ها را دارند. شک نکنید آنها در مسابقات جهانی مجارستان بهتر هم خواهند شد چون ما رقابت هایی را که می‌توانستیم ورزشکاران را ارزیابی کنیم از دست داده ایم. یکی از رقابت‌های ما کاپ جهانی آلمان بود که ورزشکاران ما در همان زمان در مناطق سیل زده بودند. عدم حضور در کاپ آلمان باعث غرامت هایی شد که به خاطر رزرو هتل باید پرداخت می‌کردیم اما فدراسیون جهانی به خاطر حضور ورزشکاران ایران در مناطق سیل زده پیام تشکر فرستاد.

* بعد از مسابقات جهانی مربی کانو معرفی می شود

سهرابیان درباره انتخاب سرمربی تیم ملی کانو خاطرنشان کرد:

عادل مجللی فعلا طبق همان برنامه‌های قبل با مربی خارجی خودش کار می‌کند بعد از مسابقات جهانی مجارستان مربی را معرفی خواهیم کرد چون صحبت‌هایی شده امیدوارم به نتیجه مطلوب برسیم.

وی درباره اینکه آیا مربی انتخابی شما ایرانی است، گفت:

سعی می‌کنیم ایرانی باشد. اگر بخواهیم فردی خارجی جذب کنیم او را به عنوان مربی نمی آوریم به عنوان کسی می آوریم که بتواند مشاوره دهد، برنامه‌ریز باشد و بتواند مربیان دیگری را تعلیم دهد. اینکه بخواهیم یک مربی خارجی بیاوریم که فقط سر تمرین تیم باشد در این شرایط اقتصادی کار بیهوده‌ای است.

منبع: فارس