سهرابیان: شادی شناسنامه روئینگ است اما باید در رکوردگیری شرکت کند/در مسابقات قاره‌ای نتایج خوبی رقم می‌زنیم

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی درباره نتایج ورزشکاران در مسابقات قهرمانی جهان و کسب سهمیه المپیک اظهار داشت: ورزشکاران ما از فروردین ماه تمرینات خود را برای مسابقات آغاز کردند این در حالی است که ورزشکاران کشورهای دیگر مدت‌هاست کار می‌کنند. نتایج قایقرانان ما خوب بود، آنها توانستند رکوردهای خوبی به ثبت برسانند البته شما هم منتظر مدال نبودید در آینده نه چندان دور تمریناتمان را ادامه دهیم می‌توانیم در مسابقات قاره‌ای نتایج دیگری را رقم بزنیم.

وی درباره اینکه پس امیدوار هستید آب‌های آرام بتواند در مسابقات‌ قاره‌ای سهمیه المپیک بگیرد، خاطرنشان کرد:

قایقرانان ما تمام تلاش خود را می‌کنند 6، 7 ماه فرصت داریم تا بهترین نتیجه کسب شود. ورزشکاران ما به اندازه کافی تمرین نداشتند البته این توجیه نیست برنامه‌های ما هم برای مسابقات قاره‌ای آسیا است. 

رئیس فدراسیون قایقرانی در مورد عدم اعزام روئینگ‌سواران به مسابقات جهانی و کسب سهمیه المپیک اتریش، خاطرنشان کرد:

با توجه به صحبتی که با مربیان داشتم آنها اعلام کردند چون تمرینات زمستانی از دست رفته با توجه به در پیش بودن مسابقات قهرمانی آسیا بهتر است تمرینات ادامه پیدا کند و وقفه‌ای ایجاد نشود تا اردیبهشت ماه برای کسب سهمیه المپیک به کره بروند.

سهرابیان در مورد عدم حضور محسن شادی در تمرینات تیم ملی یادآور شد:

او قرار بود با هماهنگی مربیان تمریناتش را در شهر خودش پیگیری کند وقتی که اردوی تیم ملی به میانه رفت این قایقران در تمرینات حضور نداشت به همین دلیل در اردوی جدید خط خورد. شادی در صورت هماهنگی با مربیان می‌تواند در رکوردگیری شرکت کند، ما به القاب و عناوین کاری نداریم شادی شناسنامه روئینگ ایران است و همه روئینگ را با نام او می‌شناسند. با توجه به نتایجی که این قایقران داشته شایسته بود که با تیم ملی هماهنگی می‌کرد. او بتواند در رکوردگیری‌ها شرکت کند و نتایج قابل قبولی بگیرد تاج سر ما است.

وی درباره گزارشش در هیأت اجرایی کمیته ملی المپیک، گفت:

گزارشی از عملکرد قایقرانان در این نشست ارائه شد دستور دادند با حضور کیکاووس سعیدی و فضل‌الله باقرزاده نیازهای ما را به عنوان یک رشته پرمدال در نظر بگیرند، ما یکی از معدود فدراسیون‌هایی هستیم که از حالا خودمان را برای بازی‌های آسیایی 2022 آماده می‌کنیم و ملی‌پوشان جوان و زیر 23 سال در اردو هستند. ما برنامه‌هایمان را شروع کرده‌ایم با توجه به مدال‌هایی که قایقرانی دارد این رشته می‌تواند به رنک ایران کمک زیادی کند. 

منبع: فارس