سوال روز | استراماچونی چطور شرایط بحرانی استقلال را پشت سر گذاشت؟

به گزارش خبرنگار فوتبالی شبکه لحظه، تیم فوتبال استقلال تهران عصر دیروز توانست با برتری دو بر یک مقابل نساجی قائم شهر در ورزشگاه شهید وطنی به ششمین برد پیاپی خود در لیگ برتر برسد.

با این پیروزی حالا استقلال طلسم ناکامی 1300 روزه مقابل پرسپولیس را شکست و از این تیم در جدول رده بندی بعد از چهار سال عبور کرد و حالا با کسب 21 امتیاز رتبه سوم را مال خود کرده است. شاگردان استراماچونی برای رسیدن به این مهم بیش از یک ماه است که در تمامی دیدارهای خود به برتری رسیدند و تیمی فعلا در این 45 روز مفید نتوانسته حتی از این تیم یک مساوی بگیرد. استراماچونی به خوبی می داند که شرایط ابتدای فصلش چطور پیش رفت و این تیم تا پایان هفته پنجم با کسب دو شکست و سه تساوی در آستانه اخراج نیز قرار گرفت اما حالا تیمش یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ برتر فصل نوزدهم لقب گرفته است.

بسیاری از منتقدان نگران این بودند که باتوجه به اینکه استراماچونی ایتالیایی است پس خواستار فوتبال تدافعی است اما حالا ثابت شده که استراماچونی جوان بشدت علاقه به فوتبال تهاجمی دارد و اصلا قصد ندارد با فوتبال تخریبی تیمش را به پیروزی برساند. استقلال با زدن 23 گل زده در 11 مسابقه بهترین خط حمله را با اقتدار زیاد در اختیار دارد.

هواداران استقلال بشدت در این فصل امیدوار هستند تا با حضور مربی با انگیزه ای چون استراماچونی تیمشان بعد از هشت سال به مقام قهرمانی در لیگ برتر برسد و بر سلطه رقیب دیرینه یعنی پرسپولیس پایان دهند.