سوال روز | تراکتورسازی چطور ستاره لیگ برتر را از پرسپولیس شکار کرد؟

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ فصل نقل و انتقالات لیگ برتر آغاز شده و تیم ها برای حضور قدرتمند برای سال جدید فوتبالی به دنبال تقویت تیم خود هستند؛ پرسپولیس اما به دلیل بحران های مدیریتی و البته سومدیریت برخی اعضای هیات مدیره فعلا نتوانسته انتظارات هواداران را برآورده کند و فقط با فرشاد احمدزاده و حسین کنعانی زادگان به توافق نهایی دست پیدا کرده است.

چند روز پیش اما رضا شکاری بازیکن 21 ساله و آینده دار وارد باشگاه پرسپولیس شد تا با مدیران این تیم مذاکره کند؛ همه چیز خوب پیش رفت تا جایی که شکاری با انتشار چند عکس با پیراهن پرسپولیس از دوران کودکی خود، از عشق قدیمی خود پرده برداشت. او حتی در مصاحبه ای عنوان کرد که بزودی قرارد دائمی خود را با پرسپولیس امضا می کند و مشکلی از این بابت وجود ندارد اما سعید آذری مدیرعامل ذوب اهن به مدیرعامل پرسپولیس هشدار داد که پیش از امضای قرارداد با شکاری استعلام لازم را بگیرد تا این تیم بار دیگر مشابه پرونده طارمی محروم نشود.

ماجرا از این قرار است که شکاری قرارداد خود را به صورت یکطرفه با تیم فوتبال ذوب آهن فسخ کرد و به روستوف روسیه رفت. طبق ادعای سعید آذری، رضا شکاری با تخلف آشکار از این تیم جدا شده و به زودی رای این پرونده صادر خواهد شد:« پرونده ما و این بازیکن به دو سال و نیم قبل بر می‌گردد. وکیل ایتالیایی ما پیگیر این ماجرا است و تقریبا هم آن را به انتها رسانده است. فیفا در این زمینه تاکید می‌کند تا صدور رای نهایی هیچ یک از دو طرف پرونده حق اظهارنظر ندارند. مفاد پرونده هم کاملا محرمانه است ولی ما از شکاری دو شکایت مطرح کردیم؛ اولی مربوط به اینکه او بدون فسخ قرارداد از ما جدا شده است و دومی هم مربوط به حق جابجایی این بازیکن است. قطعا باشگاه ذوب‌آهن با توجه به اشرافی که به قوانین دارد برای سال دوم و جدایی دوباره او مبلغ 100 هزار دلار را در نظر نگرفته است».

شکاری اما در نهایت ظهر امروز به دلیل تعلل پرسپولیسی ها با عقد قراردادی 5 ساله به تراکتورسازی پیوست تا تراکتور آس نقل و انتقالات را از پرسپولیس ببرد!