سوال روز | دلیل اعتراض برانکو مشخص شد؛ نیمه دوم کمتر از 45 دقیقه!

به گزارش خبرنگار فوتبالی شبکه لحظه؛ دیدار شب گذشته ال‌کلاسیکوی ایران با جنجال عجیبی همراه بود. در روزهایی که پخش تصاویر و کارشناسی داوری در تلویزیون به این راحتی ها نیست؛ سخت است قضاوت عملکرد داوران در لیگ برتر ایران.

شب گذشته امیر قلعه نویی و برانکو ایوانکویچ بشدت نسبت به عملکرد داوری حیدری معترض بودند و در پایان مسابقه اما برانکو به شکلی نادر به سمت داور رفت و به او بابت قضاوتش معترض شد. برانکو را کمتر اینگونه دیده بودیم که درخصوص داوری اظهارنظری کند اما در پایان این دیدار او به سمت داور رفت تا اعتراضش را بیان کند.

دلیل اعتراض برانکو اما بعد از پایان دیدار مشخص شد؛ او نسبت به وقت های تلف شده که حیدری منظور نکرد اعتراض داشت. در نیمه دوم پرسپولیس سه تعویض و سپاهان نیز سه تعویض انجام داد که با احتساب هر تعویض حدود 25 ثانیه، چیزی در حدود 3 دقیقه فقط باید شش تعویض در نیمه دوم باید لحاظ می شد. نیازمند و دو بازیکن دیگر سپاهان نیز حدود 50 ثانیه روی زمین افتادند و امیر قلعه نویی نیز به دلیل اعتراضات زیاد حدود 2 دقیقه از وقت بازی را گرفت.

با احتساب این وقت های از بین رفته داور باید حدود 7 دقیقه وقت تلف شده اعلام می کرد( چرا که در وقت های تلف شده نیز بین کی روش استنلی و سیامک نعمتی درگیری رخ داد) اما در کمال شگفتی داور راس دقیقه 93 سوت پایان بازی را به صدا در اورد.

خبرنگار: سپهر خرمی