سوال روز | سرگيجه كميته داوران؛ قضاوت دربی پايتخت برعهده كدام داور خواهد بود؟

به گزارش خبرنگار ورزشي شبکه لحظه، دربي پايتخت كمتر از دو هفته ديگر برگزار مي شود و هنوز وضعيت داور اين مسابقه حساس مشخص نشده است.

باتوجه به حواشي زيادي كه پيرامون داوري در يكي از حساس ترين مسابقات آسيا شكل ميگيرد كميته داوران اصولا سعي مي كند تا داوري را انتخاب كند كه حرف و حديث كمتري را دربرداشته باشد.

سال ها عليرضا فغاني داور شماره يك آسيا قضاوت اين تقابل حساس را برعهده داشت اما با گذشت زمان، ديگر چوب خط فغاني براي اين ديدار پر شد و بهتر بود داور ديگري براي دربي تهران انتخاب شود. عليرضا خورشيدي سال گذشته قضاوت دو تيم را برعهده داشت كه دست برقضا با سوت هاي به موقع و جاي گيري هاي اصولي، سربلند از اين ديدار بيرون رفت. در فصل جديد و ليگ نوزدهم اما كميته داوران هنوز به جمع بندي كلي نرسيده و از بين بيژن حيدري و موعود بنيادي فر و سيدعلي، يك نفر به عنوان داور وسط انتخاب خواهد شد.

هدايت ممبيني رئيس كميته داوران اما مصمم است تا قضاوت اين ديدار حساس در هفته چهارم را به بيژن حيدري بسپارد و هيچ بعيد نيست طي امروز و فردا اين خبر به صورت رسمي از طريق رسانه ها اعلام شود. باتوجه به اينكه موعود بنيادي فر در يكي دو فصل اخير حساس ترين تقابل هاي ليگ را سوت نزده از شانس كمي براي سوت زدن در اين مسابقه برخوردار است و اگر نام بيژن حيدري را براي قضاوت در اين مسابقه شنيديد تعجب نكنيد.

سپهر خرمی