سوال روز | سورپرایز گابریل کالدرون برای دربی تهران چه بود؟

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ پرسپولیس تهران باوجود عملکرد نه چندان درخشان در دربی فاتح حساس ترین دیدار هفته چهارم مقابل استقلال تهران شد.

در این مسابقه کالدرون با چند تغییر ( از بعد بازیکن و از لحاظ چینش تاکتیکی) تیمش را به زمین مسابقه فرستاد.

محمد انصاری که هفته گذشته نیز از ابتدا در زمین مقابل نفت ابادان حضور داشت در این دیدار نیز به جای محمد نادری به عنوان دفاع وسط به کار گرفته شد. حسین کنعانی زادگان نیز که همانند انصاری اولین دیدارش را مقابل نفت ابادان تجربه می کرد در دربی به جای سیدجلال حسینی به میدان رفت تا دو تغییر اساسی در خط دفاع صورت گیرد.

در خط هافبک نیز وحید امیری بعد از 2 هفته غیبت بار دیگر به ترکیب اصلی برگشت و اتفاقا عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت. در این دیدار دیگر تغییر کالدرون این بود که برخلاف سه مسابقه قبلی، با چینش چهار چهار دو خطی تیمش را وارد زمین کرد که بازیکنان تهاجمی اش بی محابا حمله نکنند.

شاهکار کالدرون اما تعویض دقیقه هشتاد مهدی عبدی بود که توانست اولین ضربه اش در لیگ برتر را وارد دروازه استقلال کند. بازیکن هجده ساله ای که تا پیش از این مسابقه کمتر کسی نسبت به او شناخت داشت.

حالا پرسپولیس با کسب 9 امتیاز از 4 مسابقه با تفاضل کمتر نسبت به تیم شهرخودرو در جایگاه دوم بالاتر از تراکتورسازی و سپاهان متمول قرار دارد و در اندیشه ال کلاسیکوی ایران در روز 5شنبه است.