سوال روز | سومین سکانس از عصبانیت استراماچونی چه سرنوشتی را برای استقلال رقم می‌زند؟

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه، استقلال تهران بعد از برکتاری شفر به دنبال استخدام سرمربی بزرگ خارجی برآمد تا بخش زیادی از هواداران نسبت به آینده این تیم امیدوار شوند. به همین دلیل اسامی بزرگی از سوی باشگاه مطرح شد که درحال مذاکره هستند و سرانجام اندره استراماچونی سرمربی سابق اینترمیلان با عقد قراردادی دو ساله به این تیم پیوست تا موجی از رضایت و شادی هواداران این تیم را فرا بگیرد.

در بدو ورود ظاهرا همه چیز خوب پیش می رفت و اردوی ترکیه استقلال نیز باب میل استراماچونی پیش رفت. اما لیگ برتر که آغاز شد طاهرا اختلافات استراماچونی و مدیریت علنی شده بود و آتش زیر خاکستر برملا شد. استراماچونی در اولین پرده از اختلاف با مدیریت، درخصوص نداشتن مترجم در نشست خبری بعد از دیدار با ماشین سازی شرکت کرد و صحبت های تندی را در خصوص بی نظمی باشگاه با خبرنگاران در میان گذاشت اما بدون پاسخگویی به خبرنگاران نشست خبری را ترک کرد.

دومین سکانس از عصبانیت استراماچونی اما ظاهرا بسیار حادتر از قبلی است؛ او که شب گذشته قصد داشت برای سفر به کشورش ایران را ترک کند به دلیل عدم تبدیل ویزای توریستی به ویزای کار نتوانتس از فرودگاه امام خمینی خارج شود! رسانه معتبر گاتزا دلواسپورت در این خصوص از واژه «زندانی شدن» سرمربی استقلال استفاده کرده و به نوعی پایان بهشت سرمربی سابق اینتر در ایران را تیتر یک کرده است.

باید دید در پایان مرحله سوم از عصبانیت استراماچونی چه اتفاقی برای باشگاه و شخص استراماچونی رخ خواهد داد؛ گفتنی است بند فسخ قرارداد او سه میلیون یورو است و به راحتی نمی تواند قراردادش را یکطرفه فسخ کند.