سوال روز | سپاهان اصفهان؛ «کهکشانی» فصل جدید لیگ برتر است؟

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ تیم فوتبال سپاهان اصفهان نایب قهرمان لیگ گذشته به دنبال شروعی طوفانی در لیگ امسال است.

به همین منظور مدیران باشگاه در اولین اقدام قرداد امیر قلعه نویی را برای یک فصل دیگر تمدید کردند و در اقدامی دیگر سعی در جذب بازیکنان مدنظر سرمربی تیمشان برامدند. زردپوشان اصفهانی بعد از تمدید قرارداد با قلعه نویی سرمربی تیم خود شروع طوفانی در بازار نقل و انتقالات داشتند و تاکنون مرتضی منصوری مدافع سابق پدیده مشهد و محمد رضا حسینی وینگر راست ذوب آهن را به خدمت گرفتند و قرار است.

باتوجه به اینکه سپاهان برای فصل بعد یکی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا است مدیران این تیم تصمیم گرفتند تیمی باکیفیت را راهی مسابقات کنند. در ادامه بازیکنان فیکس فصل گذشته یک به یک قراردادشان را با این تیم تمدید کردند و ظهر امروز امید نورافکن بازیکن سابق استقلال نیز با قرارداد قرضی یک ساله راهی سپاهان اصفهان شد.

این بازیکن البته کار ساده ای برای رسیدن به ترکیب اصلی ندارد چرا که در پست خودش ( دفاع چپ) شایان مصلح و سعید اقایی اماده را دارد که باید با آنها به رقابت بپردازد. در پست هافبک تدافعی نیز دست امیرقلعه نویی حتی بازتر از فصل گذشته است و او بازیکنانی نظیر کومان، کیانی، کریمی، نویدکیا، نقی زاده، مسلمان  و بحیرایی را در اختیار دارد